Alleen 's nachts is het best koud, dus hij heeft z'n dikke haren dan wel nodig... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen 's nachts is het best koud, dus hij heeft z'n dikke haren dan wel nodig... Chrlooott schreef:Bij mij ook mijn eerste jaar zonder deken. Heb een merrie en veulen! ze staan allebei erg dik in hun vacht, voel wel elke dag aan de oortjes maar volgens mij hebben ze het niet koud! Wel wil ik binnenkort gaan lessen nemen met m'n merrie, maar aangezien het hier altijd nat is kan ik niet rijden omdat ze altijd nat is... Maar dat neem ik er graag bij
kobuss1 schreef:Chrlooott schreef:Bij mij ook mijn eerste jaar zonder deken. Heb een merrie en veulen! ze staan allebei erg dik in hun vacht, voel wel elke dag aan de oortjes maar volgens mij hebben ze het niet koud! Wel wil ik binnenkort gaan lessen nemen met m'n merrie, maar aangezien het hier altijd nat is kan ik niet rijden omdat ze altijd nat is... Maar dat neem ik er graag bij
Zijn koude oren echt een graadmeter of ze t koud hebben??
Mijn freule had vorig jaar ook heus koude oren maar ik heb haar nooit zien bibberen en zelden stond haar vacht zelfs wijd uit ( wat ze wel doen als ze t koud hebben). Die heeft t echt niet koud gehad op alle dagen dat haar oren koud waren hoor