Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik kijk op, zie ik meneer rustig door galopperen
Ze ging ineens zo te keer.. Komt niet vaak in de bossen omdat ze altijd zo doet, en ze is juist zo enthousiast omdat ze zo weinig in de bossen komt

hij zag wat en keek echt heeeel schattig, dus ik me vriend geroepen of die een foto wilde maken. Loopt ie naar de scooter om zn mobiel te pakken (scooter stond precies achter de container) op dat moment draait ie opeens VOL GAS om en galoppeerde 3 passen maar doordat ie omdraaide verloor ik mn evenwicht. Dus ik op de grond, snuffelt ie aan me en gaat doodleuk verder met gras eten
Snadrem schreef:Mijn laatste val: ik wilde vanaf een krukje opstappen op mijn paard om zonder zadel te rijden. Ik had één been over de rug, en toen deed mijn paard een stapje opzij en donderde ik van het krukje/ mijn paard![]()
Alleen een deuk in mijn ego gelukkig

Ik reed met een boomloos zadel wat ik écht niet gewent was en moest al galoperen met 1 hand vasthouden aan het zadel
ging allemaal goed tot meneer ergens van schrok en een sprong opzij maakte en de benen nam. Ik was gedoemd tot vallen gezien ik al onstabiel zat en viel zo het zadel uit en kwam op de zijkant van mijn hoofd terecht en kreeg een tik van paard tegen mijn been. Ik zag in flitsen, alsof iemand de hele tijd het licht aan en uit deed
Ik dacht enkel maar "vraag niet welke dag het is, vraag niet welke dag het is, vraag niet welke dag het is"
Dus een hersenschudding te pakken
Als ik op mijn lip druk op een bepaald punt voel ik het in mijn oog, moeilijk te beschrijven
iig vet vreemd. Was overigens eind 2011
Ik vond het wel heel jammer dat het gebeurde, want ik heb verder niet echt meer kunnen rijden daar, wat wel de bedoeling was
dit gebeurde het eerste weekend meteen. RainbowDance schreef:Helaas was dat een hele pijnlijke waar ik nu nog last van heb ..
Ik reed voor een keer een lesje mee met mijn verzorgpony maar die heeft een heel irritant zadel , als de gesp van de singel schuin gaat glijd de zadel naar de buik of de singel breekt los ..
Nou wou ik een poging doen om te galopperen glijd het zadel naar de buik en viel ik met me korte broek in de hout snipper bak , hele benen open en deed nog eens pijn ook .
De lesgeefster had de singel anders gedaan en zei dat als ik wou het weer mocht proberen , ik wou het proberen , zaten we in galop , de bocht om en daar lag ik weer ..
Benen nog erger open en dit keer deed het nog meer pijn ..
De dag erna had ik ook nog heel erg last van me nek en arm , al leunde ik op me arm deed het pijn of als ik naar links keek deed het ook pijn , of als ik op me knie/knieën leunde deed het pijn ..
Ik werd ook heel moe en gek van de pijn wand bijna elke beweging deed zeer ..
Gelukkig zijn het nu alleen een paar korstjes en blauwe plekken en heb ik er geen last meer van !
Maar er horen toch ook helemaal geen houtsnippers in een bak?. Dat is hartstikke gevaarlijk!.
ik mag echt niet meer vallen , derde keer dat ik hier reageer ..![]()

en ja, toen lag ik er pats boem naast
Had ik geen cap gehad had ik een zware hersenschudding denk ik zo
het was hard
Hij weigerde dus ineens wel en ik vloog over de hindernis terwijl hij nog aan de andere kant stond. Deed gelukkig niet zeer, maar dit soort opmerkingen maak ik dus niet meer. Dat is vragen om problemen.
StormHeidi schreef:RainbowDance schreef:Helaas was dat een hele pijnlijke waar ik nu nog last van heb ..
Ik reed voor een keer een lesje mee met mijn verzorgpony maar die heeft een heel irritant zadel , als de gesp van de singel schuin gaat glijd de zadel naar de buik of de singel breekt los ..
Nou wou ik een poging doen om te galopperen glijd het zadel naar de buik en viel ik met me korte broek in de hout snipper bak , hele benen open en deed nog eens pijn ook .
De lesgeefster had de singel anders gedaan en zei dat als ik wou het weer mocht proberen , ik wou het proberen , zaten we in galop , de bocht om en daar lag ik weer ..
Benen nog erger open en dit keer deed het nog meer pijn ..
De dag erna had ik ook nog heel erg last van me nek en arm , al leunde ik op me arm deed het pijn of als ik naar links keek deed het ook pijn , of als ik op me knie/knieën leunde deed het pijn ..
Ik werd ook heel moe en gek van de pijn wand bijna elke beweging deed zeer ..
Gelukkig zijn het nu alleen een paar korstjes en blauwe plekken en heb ik er geen last meer van !
ik mag echt niet meer vallen , derde keer dat ik hier reageer ..![]()
Maar er horen toch ook helemaal geen houtsnippers in een bak?. Dat is hartstikke gevaarlijk!.