Hoe neem je je smartphone mee tijdens het rijden??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Larissabest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 17:15

Ik heb serieus een Samsung Galaxy Y gekocht (klein schermpje) omdat hij ander niet in mijn rijbroek past :') Alleeen, als hij echt niet in je rijbroek past, heb je misschien een vestzak, maar je hebt ook van die kleine heuptasjes, is echt multifunctioneel en je merkt er bijna niks van dat je 'm om heb!

xkimdejong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 20:40

ik leg hem altijd op de bakrand :)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:07

knoeken schreef:
Paardrijders die een nieuw toestel gaan kiezen binnekort kunnen natuurlijk ook voor een kleiner model toestel kijken (s3 mini)
dat ding is kwa specificaties iets minder als een volwaardige galaxy s2 (mijn toestel) maar functioneerd verder prima,

en belangrijkste, hij is lekker klein :)

Mijn S3 mini past echt niet in de zak van mijn rijbroek. Geen enkele smartphone denk ik, mijn oude Nokia 6710 past er maar net in namelijk.

DendroFleur

Re: Hoe neem je je smartphone mee tijdens het rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:10

Ik heb ooit een riemtasje gekocht maar vond het toch niet lekker zitten. Maar mijn HTC One S past gelukkig nog in mijn broekzak. Wel iets om op te letten als je een nieuwe broek koopt. Ga trouwens nooit zonder telefoon op zak. Mijn spijkerbroeken slijten wel extra maar op de meest onverwachte momenten heb je hem nodig.

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:19

Weetje wat je ook kan doen? Je hebt van die speciale dekjes met een zakje erop genaaid heel handig voor buitenritten om er iets in te stoppen ! :Y)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:21

Ik heb hem altijd in mn bh als ik m'n paardrij broek aanheb waar die niet inpast :')
Als hij in mn broekzak past zit hij gewoon in m'n broekzak :)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:22

Mijn Iphone past wel in mijn broekzak, maar dan moet hij wel bijna horizontaal in de zak. Maar er bestaan ook hele dunne bodywarmers, daar kan ook een telefoon in.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:02

Valerieex schreef:
Weetje wat je ook kan doen? Je hebt van die speciale dekjes met een zakje erop genaaid heel handig voor buitenritten om er iets in te stoppen ! :Y)

Alleen vervelend als je paard besluit alleen verder te gaan. Dat lijkt me een van de redenen om je telefoon mee te nemen.

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:07

Bijna iedere betere sportzaak heeft zo'n band voor om je bovenarm waar mijn iphone met gemak inpast.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:10

Ik heb een Samsung galaxy s3 niet-mini :') maar ik heb een broek met ruime zakken dus daar gaat hij dan in. En als het kouder is en ik heb mijn jas aan gaat hij daarin.

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 17:28

Ik heb m`n telefoon of in de jas zak en als en als ik geen jas heb gewoon in m`n broek (vaak kontzak)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:15

Ik heb die arm telefoonhoes gehaald bij Action. Ze hadden hem verdorie ook nog precies in de goede kleur blauw! :) MIjn vriend heeft nu een Nokia gehaald, de kleinst mogelijke en die past er fijn in.

Kaat1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 19:37

Ik heb een simpele schooletui met rits van de action en heb daar twee klittenbanden aan genaaid. Wikkel de klittebanden met etui (verticaal aan de buitenkant van mijn been) om mijn rijlaars.

Fiction

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:15

In de winter in mn jas, in de zomer in mn broek. Past het niet laat ik hem ergens anders liggen, lijd mij toch alleen maar af. :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:33

In de winter heb ik het probleem niet, kan makkelijk in de zak van mn grote werkjas die ik dan draag met rijden. Nu voor de zomer heb ik ook zon armband ding gekocht bij de Action, ideaal. Ik zag de hardlopers er altijd mee, en toen ze in de aanbieding waren heb ik er 1 gekocht onder het mom van kan je geen buil aan vallen. En echt ideaal! Ik ben vorig jaar van mn paard gevallen en was zo blij dat ik mn tel mee had, ze ging ervandoor dus. Dus zonder ga ik niet meer op pad.

OfToTheWoods

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 14:36

ik heb hem altijd in mn jaszak, maar als ik geen jas heb stop ik hem altijd onder mn bh bandje, blijft prima zitten haha :')

Lonnekelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 19:58

In mijn jas- of broekzak die ik dicht kan ritsen. Zet hem altijd wel uit.

colinda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 20:10

Monty6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:10

Ik heb de s3 die heb ik gewoon in m'n broekzak (steekt wel een stukje uit) je hebt tegenwoordig hele mooie zadel dekjes met een zak maar als je valt weg paard weg telefoon :( heup tasje zou wel kunnen of in je rijlaars doe ik ook soms!!

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:12

Speciaal sport armtasje! Die doe je dus om je bovenarm. Ideaal voor op buitenrit.

ShennaSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 19:43

ik heb een rijbroek met rits erin....is dat misschien een oplossing?

Estherbrink1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 09:06

Mijn rijbroeken hebben ook wel een rits of knoopje maar de zakken zijn te klein.
Ik heb nu een buiktasje en een telefoonhoesje die je door je riem kan halen. Dit werkt beide eigenlijk heel goed :)

Ps. Leuk dat er zoveel mensen reageren op mn tropic!

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:11

Ik heb dan meestal of een heuptasje of een bodywarmer aan, zo niet gaat die fijn in mijn bh omdat ik altijd mijn telefoon bij wil hebben...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 09:18

ik heb nu ook een armsport band. een blauwe. ik las ergens dat deze te groot was? je kan hem heeeel klein doen.

kwaanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 10:20

Volgens mij was het bij de HEMA, heb je van die zakjes die je kunt bevestigen in je BH. Deze zijn normaal bedoelt voor kleingeld, maar ik denk dat er ook prima een mobiel in past. Ik hoor wel vaak verhalen dat het kankerverwekkend wezen zou, maar ik snap dan niet dat de trilling van het mobiel door de borst dat wel is en door het been of dergelijke niet?