Belangrijke informatie ivm uvex cap model Exxential (Uvision

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 07:56

Lianne86 schreef:
Ik heb 3 jaar met die cap gereden :') dus hoe groot is de kans dat.... Ik rij ook alleen buiten....

Ik blijf hem eigenlijk nog best veilig vinden, weet je hoe klein iets moet zijn om er doorheen te passen? Maarja, nu is het wel "fijn" want je krijgt dus gewoon een nieuwe (wat minder fijn is als je hem net hebt ;))

Ik had hem net een halfjaar. _O- Als ik maar weer een cap heb voordat ik in september naar Italië ga. :+

manuela_j

Re: Belangrijke informatie ivm uvex cap model Exxential (Uvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 12:59

ik ben net terug geweest bij de winkel waar ik de cap gekocht heb. ze hebben de gegevens genoteerd. en als ze een nieuwe binnen hebben dan krijg ik bericht om te ruilen. ik heb de cap mee naar huis dan kan ik tenminste blijven doorrijden.
ook als je de cap ergens anders had gekocht kon je ook bij hun terecht.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 15:29

Ik ben ook net naar de winkel geweest. Ze gaan hem opsturen en ik zou binnen de 2 weken een herstelde of nieuwe cap moeten hebben. Nu ja, ik reken maar niet op stiptheid. ;)

tommy68

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 16:39

Zou je m ook kunnen omruilen voor een andere kleur?

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:21

Goh, als er besloten wordt dat jij een nieuwe cap krijgt (en geen herstelling) kan je dat altijd vragen aan je eigen ruitershop.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 21:33

Hoe kom ik er precies achter dat het om de cap gaat die ik zelf heb.
Het gaat om de uvex exxential, fern antraciet, met die bloemen op de zijkant

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:05

Liesbethje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:08

Ik heb nav dit bericht de hyporama gebeld. Die gaven aan dat ik gewoon even langs moest komen, maar als ik hier de berichten zo lees doe ik dat pas over een week of 3 als de voorraden weer aangevuld zijn. Heb geen zin om 3 weken zonder cap te zitten ;)
En ik ga nog eens even nadenken over die upgrade actie, vond de Uvex Succeed altijd al erg mooi maar veel te duur. Wellicht dat ik dat nu toch maar eens even ga overwegen :o

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:20

Ik ga over een aantal weken naar de ruitershop, hopelijk krijg ik dan gewoon een nieuwe want ik kan echt niet zonder mijn cap...

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:51

Ik heb al een paar jaar een Uvex Uvision en net een email gestuurd naar de winkel waar ik de cap heb gekocht. Ben benieuwd of ze al iets hebben gehoord hierover.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 17:16

Ik ben net even langs de EJ geweest. Het ziet er naar uit dat de caps in augustus geleverd zullen gaan worden. De EJ heeft vandaag een 25% kortingsdag. Ik heb gevraagd of ik met 25% korting kon upgraden naar de Perfexxion. Dat kon! *\o/* Alleen niet op voorraad en moet vanaf ander filiaal komen. Heb mijn Exxentia/Uvisonl weer meegekregen en moet ik inleveren als mijn Perfexxion binnen is. Ik ga nu van zwart naar bruin. :) Topservice van EJ en Uvex. :) #hulde

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 11:59

Waar kan je zien welke winkels mee doen, of zijn alle winkels verplicht om mee te doen aan de omruil actie, zit hier in wieringerwerf en zou ni weten waar ik heen moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 10:32

Gister ben ik naar de Hypo de Veluwe geweest en daar was er een zeer nette service! :j
Er werd gekeken welk model ik had en ik had het model dat terug moest. Vervolgens werd er gevraagd of ik hetzelfde model wou of een ander, ik koos voor een ander model. Ik kreeg 119,95 korting + 10% kassakorting op mijn nieuwe cap! Deze is besteld en over een aantal weken heb ik een nieuwe cap voor 27 euro! :D Gister heb ik nog niet betaald dus dat is ook fijn dat ik dan pas hoef te betalen.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:06

Das heel netjes.. hier krijg ik gewoon de standaard in dezelfde kleur (klaag ik ook niet over :D)

Even stom vraagje, maar is het bij jullie ruiterzaken ook zo stil over de terugroepactie? Alleen nog maar via bokt gelezen en Uvex zou zelf nog actie ondernemen omdat ze anders bang waren voor een drukte?

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:18

Lianne86 schreef:
Das heel netjes.. hier krijg ik gewoon de standaard in dezelfde kleur (klaag ik ook niet over :D)

Even stom vraagje, maar is het bij jullie ruiterzaken ook zo stil over de terugroepactie? Alleen nog maar via bokt gelezen en Uvex zou zelf nog actie ondernemen omdat ze anders bang waren voor een drukte?

Dat viel mij ook op.
Het kan ook door de vakantieperiode komen, dat ze pas daarna een grote actie doen.
Of omdat ze hun productie aan het aanpassen zijn, en wachten tot ze genoeg caps in voorraad hebben, voordat ze de klanten alarmeren.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:24

Ben ook benieuwd... Voor mij is het 2 weken geleden dat ik een nieuwe cap heb besteld (omruilen dus) dus verwacht aan het eind van deze maand telefoon :)) Maar het is behoorlijk balen als je niets van deze actie hoort...
(Nieuwe cap is sowieso meegenomen en de veiligheid is nog steeds wel "ok" maar toch...)

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:31

Ik ga mijn nieuwe uvex vanmiddag ophalen. Ik doe switch van zwart naar bruin/zwart en ga voor de upgrade. :)

Renata82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:34

Ik hoor er nu ook pas van via Bokt... Balen! Had in maart een nieuwe Uvision gekocht en ben er blij mee. Eens kijken of ik het bonnetje nog kan vinden.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:37

Renata82 schreef:
Ik hoor er nu ook pas van via Bokt... Balen! Had in maart een nieuwe Uvision gekocht en ben er blij mee. Eens kijken of ik het bonnetje nog kan vinden.

Bonnetje is niet nodig! Die van mij is al 3 jaar oud en heb het bonnetje dus al lang niet meer :)

Renata82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:38

Ok, thanks! :)

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:42

De winkel waar ik 'm gekocht heb heeft wel verwittigd over de actie, via facebook en de maandbrief(of hoe noem je dat ook weer) via e-mail. Maar ik had het wel eerst hier gelezen.
Mijne is nu ook 2 weken binnen denk ik. Hopelijk laten ze snel iets weten.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:48

Dat is wel netjes! Maar het is weer heel stil er omheen en ik geloof niet dat elke winkel dat gedaan heef.. (Heb iig niets gezien (komt ook in mijn spam :')) van EJ etc.) en denk dat veel mense daar wel klant zijn dus je dan meteen een grote groep hebt..

danberlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 15:04

Uvex geeft in een aantal gevallen sowieso een duurdere cap ter vervanging omdat de oudere niet meer worden gemaakt. Ik zou dus even afwachten wat je ervoor terugkrijgt voordat je met korting een duurdere aanschaft.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:24

Volgens mij wordt gewoon het rooster van desbetreffende caps aangepast en krijg je standaard die geleverd. Maar een aantal winkels kun je upgraden naar een model hoger en als er net een leuke actie is kun je daar ook van profiteren en je hebt ook nog eens een nieuwe cap.

Ik heb die van mij zojuist omgeruild. :)

Regenpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:37

Bij drunens ruiterhuis hebben ze van iedereen de kleur, de maat en het model opgeschreven. Ze laten daar iedereen er nog mee rijden en zodra ze de nieuwe binnen krijgen we een telefoontje dat we de nieuwe kunnen komen ophalen! Hele goede service vind ik!