zo'n alles in een pakket toendertijd ik was 6 voor 120 euro
*cap *rijbroek *zweep *handschoenen
en los gekocht muesli
Zjuulz
Geplaatst: 27-07-13 21:07
Ik kreeg van mijn ouders laarzen en een cap. (Ik was bijna 6) na een maandje kreeg ik een paardrijbroek. Dit was omdat ik het zelfde maat hoofd en laarzen als mijn buurmeisje had en als ik het dan niet leuk vond kon ik het aan haar verkopen. We hadden niet dezelfde maat paardrijbroek. Vandaar.
Cap, rijbroek, handschoenen, rijlaarzen (slechte kwaliteit, kon zo weer nieuwe kopen), shirtje, 3 paar sokken was zo'n €170 kwijt. Tip: zoek naar kortingsacties
Cap, rijbroek en laarzen volgens mij. Nu valt me eigenlijk op dat de 2 boven mij een tweedehands cap hadden. Eigenlijk vind ik dat niet heel slim om je kind een tweedehands cap te geven. Maar goed is mijn mening.
Lonnekelon
Geplaatst: 11-08-13 20:59
Rubberen rijlaarzen en een zware rijbroek van Harry Horse en een cap met alleen een kinbandje.
ShennaSunny
Geplaatst: 16-08-13 21:23
mijn 1e spullen waren een cap, rijbroek en laarzen,, dat was bij Gerrie Sommerdijk.. helaas is hij er nu mee gestopt.
Eerste spullen die ik kocht voordat ik les kreeg: zwarte rijbroek (al een hele tijd geleden, zou de prijzen echt niet meer weten, maar denk dat het zo rond de 20 euro was?) Cap (rond 30 euro denk ik) En rijschoenen had ik van mijn tante gekregen.
xx_tassjuhh
Geplaatst: 17-08-13 21:33
een cap, rubbere laarzen en een broek (nog met ribbels). denk dat het bij mekaar nog geen 100 gulden was
uhm geloof moeders toen via-via aan een hoop tweedehands spul voor weinig geld is gekomen. Weet nog wel dat we een cap gingen halen in de ruitersportzaak.
rubberen laarzen, een cap (t grootste onding wat ik gehad heb) een goedkope rijbroek en een bodyprotector omdat mn moeder dat veiliger vond. Alles behalve de bodyprotector was bij elkaar zo'n 110 euro denk ik, de bodyprotector was 112. Mn moeder had liever dat ik helemaal goed beschermd op dat paard zat voor wat meer geld, dan dat ik half beschermd (zo zag zij het...) erop zat voor 3 tientjes...
Oreootje
Geplaatst: 19-08-13 17:37
Cap en rijbroek
xAnnekex
Geplaatst: 20-08-13 16:04
Ik kreeg van mijn ouders een cap, rijlaarzen en een tweedehands rijbroek
x_SvD_x
Geplaatst: 20-08-13 18:36
het eerste wat ik kreeg was een cap een rijbroek en paardrijlaarzen