Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Heleennn schreef:Waarom zou je in godsnaam nog sprays willen kopen die bij wet verboden zijn omdat er schadelijke stoffen in zitten... Nou ja, ik gebruik afwisselend die van Leovet en Effol. Deze zomer heb ik Effol, maar omdat mijn paard plots niet meer besprayed wil worden dan maar een pot van leovet gaan halen waarbij je je paard moet 'insponzen' zeg maar.
ladyratina schreef:Shanelle schreef:Iemand ervaring met deze spray? Ik ben bijna ten einde raad en dit lijkt me een laatste redmiddel...
http://www.westernruitersport.nl/a-2335 ... egenspray/
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik heb nu Absorbine Ultrashield besteld maar kwam later deze tegen. Als die Absorbine niet werkt, wil ik die Endure proberen.
linnie050 schreef:Ik ga wel een flesje hertshoorn olie kopen. Weten mensen waar je dit kan kopen online?
Uriellie wat gebruik jij nu dan?
Ik vind een vliegendeken met rijden ook irritant vooral met buitenrijden en dat doe ik veel.
Nu zie je ook de bramenstruiken weer bij ons je deken blijft eraan hangen niks waard.
Gisteravond met buitenrijden 4 dazen op paard dood gemaakt. Zijn er toch weer 4 minder.
We reden gewoon een rustig stap rondje.
linnie050 schreef:Ik ga wel een flesje hertshoorn olie kopen. Weten mensen waar je dit kan kopen online?
Uriellie wat gebruik jij nu dan?
Ik vind een vliegendeken met rijden ook irritant vooral met buitenrijden en dat doe ik veel.
Nu zie je ook de bramenstruiken weer bij ons je deken blijft eraan hangen niks waard.
Gisteravond met buitenrijden 4 dazen op paard dood gemaakt. Zijn er toch weer 4 minder.
We reden gewoon een rustig stap rondje.