Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

BeauSo schreef:Ik heb een shockabsorber, level 4. Hij is wel dringend toe aan vervanging, geen idee meer waar ik deze kocht. Op zoek naar een winkel dus... Of kan je ze enkel nog via internet krijgen?
Nikka schreef:Naar aanleiding van dit topic en alle dingen over de maten, ben ik toch maar eens naar een winkel gegaan om alles eens na te meten. Ik heb altijd gedacht dat ik 75B had en ik was een paar kilo aangekomen (4-5kg) en de BH's zaten niet lekker meer. Ik ben dus met een 70D en een 70E de deur uitgegaan. Echt ik heb me suf gelachen en meteen mijn man voor de grap gebeld, dat een borstvergroting niet meer hoefde. Nu ook maar weer op zoek naar een andere shockabsorber.
(nu wist ik wel dat ik geen B cup had, maar had altijd 't zelfde merk ervan en ik dacht dus dat het aan het merk lag ofzoiets
) Dat komt omdat de borst-overtrek ook ongeveer hetzelfde is bij die twee, dan compenseer je het gebrek aan cup gewoon met de grotere maat waardoor 't er alsnog wel inpast... maar als ik nu mijn 90B's aan doe zit het echt voor geen meter! Ik heb toen gewoon eens wat andere maten gepast omdat het me niet zo lekker zat, toen ik een Bh voor mijn bruiloft ging kopen, kwam ik op 80F uit die het fijnst zat en als ik dat nu nameet klopt dat ook precies.
Schijnbaar lopen veel vrouwen met verkeerde maat bh rond om die reden, te kleine cup en te grote omtrek kopen. Want als je het past zonder te meten lijkt het wel te passen... Tot je je échte maat eens past, dan merk je pas hoeveel beter dat zit. Helemaal met beugel-loze BHs zoals sportbhs.

DarkShines schreef:Die topjes zien er super leuk uit van Nike maar ik vraag me toch af hoeveel steun dat geeft?
) en deze ook te gaan dragen met paardrijden en hardlopen. Heb nog nooit zo'n duurde BH gekocht, heb gelukkig maar een handje vol. Maar wil nu echt niet meer anders
.
Farouk schreef:Heeft iemand ervaring met Equi-Linn sportbh's? Ik zag ze bij Divoza hangen en vond ze er mooi uit zien. Ze zijn in twee verschillende cupvormen verkrijgbaar. Ik ben heel tevreden met Shock Absorber, ik ben benieuwd of Equi-Linn net zoveel stevigheid geeft.
XUlyssesX schreef:Farouk schreef:Heeft iemand ervaring met Equi-Linn sportbh's? Ik zag ze bij Divoza hangen en vond ze er mooi uit zien. Ze zijn in twee verschillende cupvormen verkrijgbaar. Ik ben heel tevreden met Shock Absorber, ik ben benieuwd of Equi-Linn net zoveel stevigheid geeft.
De cup is te klein en ondersteund niet goed! voor een cupmaat A is het misschien nog te doen.
Maar ik vind het echt verschrikkelijk dat ze dat een sportbh noemen..
JRS schreef:*Quotes weggeknipt*
Beste Rintah en XUlyssesX
Equi.Linn Sportlingerie is er tot en met D cup. Dit is inderdaad omdat het geen geheel gesloten model is, dit is bewust gedaan om zo de vrouwelijkere rondingen te kunnen behouden en toch voldoende steun te kunnen geven. Deze beha's zijn gedurende 3 jaar getest door amazones in verschillende takken van sport, op hoger niveau. De opwaartse en neerwaartse bewegingen worden wel degelijk goed ondersteund door de flexibele shape memory wire, de stevige voorgevormde cup, en de brede schouderbanden die de druk goed over de schouders verdelen. De foto waarnaar gerefereerd wordt is genomen in 'normale' stand, waarbij de racerback sluiting niet dicht is, zodra deze gesloten wordt, wordt de cup ook verder gesloten waardoor de opwaartse beweging dus ook belemmerd wordt. Dit werkt goed tot en met D cup, vandaar dat de Equi.Linn Sportlingerie ook niet te verkrijgen is in grotere maten.
De aanname dat deze beha niet voldoende ondersteuning geeft klopt dus niet. De beha's zijn uitgebreid getest, en zijn enkele maanden geleden zelfs als beste uit de test gekomen bij een sportbeha test van de Hoefslag. U kunt dit verslag terugvinden op onze facebookpagina http://www.facebook.com/EquiLinn
Ik hoop dat u zo voldoende geinformeerd bent over Equi.Linn sportlingerie. Mocht u nog iets willen weten, dan kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier op http://www.equilinn-sportslingerie.com
extra stevigheids lvl er bij gemaakt dus kennelijk? hoe dan ook, ik ben er blij mee
)