Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
banketstaaf schreef:Hoe duur is die thermolegging bij de action? hoe ziet zo'n ding eruit? Gewoon een soort van panty?
XxLMMxX schreef:banketstaaf schreef:Hoe duur is die thermolegging bij de action? hoe ziet zo'n ding eruit? Gewoon een soort van panty?
Mijn thermolegging ziet er t zelfde uit als een gewone legging, alleen een iets andere stof, lijkt wel wat dunnere stof.
Lekker warm.
Ik weet dat mijn legging toen zo rond de 8 euro zat.
maar weet niet of die bij de action vandaan is of ergens anders.
banketstaaf schreef:Hoe duur is die thermolegging bij de action? hoe ziet zo'n ding eruit? Gewoon een soort van panty? en zijn die niet heel dik?
En een soort van dikke panty met een beetje een zachte binnenkant - maar dunner dan katoenen/lycra zomerleggings. banketstaaf schreef:Hoe duur is die thermolegging bij de action? hoe ziet zo'n ding eruit? Gewoon een soort van panty? en zijn die niet heel dik?
denk dat deze de duurste was.
Suus__ schreef:Als ik een thermolegging onder mijn rijbroek aan doe, kom ik bijna niet meer in mijn rijbroek, schiet die legging tot aan mijn knieën omhoog, en blijft mijn broek te laag hangen....
Niet echt een succes