Geryon schreef:Ik kan me er echt totaal niet in vinden.
Maar valt me wel op dat degene met de mindere kleding (goedkoop/minder mooi) ook minder kunnen rijden. Er is maar één iemand die ik ken met rubberen laarzen die imo goed kan rijden.
Ik heb eigenlijk ook altijd merken. Vaak is het veel mooiere kleding, van betere kwaliteit en zit het ook beter. Maar ik heb ook zat vaak mijn rubberen laarzen aan en een broek van maar hv polo bijv. Zal mij een worst wezen
Oei oei oei wat een vooroordeel!

Zo kan ik ook wel even.. Hoeveel dressuurmiepen met perfecte anky-setjes zie je hun paard in de krul trekken, lekker subtiel zagen en met de spoortjes in de buik porren.... Hmm... Dit is natuurlijk niet altijd zo, misschien maar af en toe... Maar zo'n vooroordeel slaat -net als die van jou- nergens op naar mijn mening....

Maare, ik geloof dat het al wel duidelijk is dat ik niet aan dure kleding en setjes enzo doe.. Moet er niet aan denken, dan zou ik het niet eens durven te dragen. Het enige wat ik duur heb is een jas en laarzen, maar dat is puur om praktische redenen. Verder maakt het mij niets uit dat mijn rijbroeken vol met gaten zitten en dat mijn shirt compleet vloekt bij de broek haha..