Een oude spijkerbroek, vind ik nog altijd het prettigst zitten..
Felien_Kyra
Geplaatst: 18-02-13 08:01
ik heb eigenlijk altijd een rijbroek aan maargoed ik heb er een stuk of 10 geloof ik? verder heb ik oook heel aventoe wel eens gewoon een oude spijkerbroek aan.. ik weet niet hoevaak jij je broeken in de was doet wie je naar de paarden aan hebt maar als je nou 1 rijbroek aan doet en je die even een tijdje aan hebt als je de stallen gaat uitmesten, dat je die daarna in de was doet en je spijkerbroek aan doet?
en als je beetje gaat kijken voor een spijkerbroek die zijn vaak voor een tientje al te vinden gelooof ik. misschien zou je anders ook een andere trainingsbroek kunnen kopen, je hebt ook wel gewoon trainingsbroeken die niet zo wijd zijn en die hoeven ook nog niet eens zo duuur te zijn.
Ik loop of in mijn paardrijbroek, of in een spijkerbroek van de primark, 8 euro, dus als hij scheurt/vies word is het ook niet zo erg, hij overleeft veel! ik rijd er namelijk ook wel eens mee
PaulienvS
Geplaatst: 19-02-13 22:50
Op stal draag ik meestal gewoon een van mijn rijbroeken. Soms ook gewoon een spijkerbroek
Soms een oude spijkerbroek, soms in combinatie met thermoboots een joggingbroek. Of m'n geliefde water en winddichte thermobroek waardoor ik er uitzie als een vuilnisman
Ik ook m'n oude spijkerbroek, en ook vaak gewoon m'n rijbroek.
Maaiike94
Geplaatst: 24-02-13 19:50
Gewoon oude/versleten spijkerbroeken.
Joggingbroeken vind ik sowieso niet handig voor op stal. Hooi en stro blijft er allemaal aan kleven en als het koud is waait het er ook nog dwars door heen.
missoomsie
Geplaatst: 24-02-13 21:58
Als ik jou was zou ik gewoon een oude spijker broek of je paardrij broek aandoen het is niet erg als die vies word want daar is een paardrij broek voor gemaakt !
Ik draag altijd mijn rijbroek, tenzij ik voor of direct na school even snel langs stal moet (of als ik in de zomer wat aan de hand ga werken). Heb overigens ook maar één spijkerbroek en één joggingbroek dus als ik die vies maak op stal kan ik geen broek meer aan tot mama de was heeft gedaan, dat maakt de keus ook een stuk makkelijker;) *ik heb overigens wel gewoon rokjes e.d. dus het is niet dat ik wekenlang in dezelfde spijkerbroek loop*
Ik ga bijna elke dag naar mijn pony en doe dan altijd een rij broek aan en rij niet omdat ze jong is en een shet xd maar als je een nieuwe broek hebt kan je na het mesten toch wassen