Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Donnieboy schreef:ohhhh irritant!!
Hoorde laatst ook op wedstrijd dat hogere ruiters vaak de juryleden toe gaan voegen op facebook... triestt

KarinvdM schreef:Ik weet niet in welke klasse je uitkomt, maar als je paard bijv een bokje geeft bij het aangalopperen dan levert dat echt geen 1 op hoor, dan moet er wel wat meer fout gaan.
Een 1 geef ik bijv. voor een vliegende wissel die niet getoond is of voor achterwaarts wat niet getoond is.
Lithya schreef:KarinvdM schreef:Ik weet niet in welke klasse je uitkomt, maar als je paard bijv een bokje geeft bij het aangalopperen dan levert dat echt geen 1 op hoor, dan moet er wel wat meer fout gaan.
Een 1 geef ik bijv. voor een vliegende wissel die niet getoond is of voor achterwaarts wat niet getoond is.
Als het paard in de overgang terug bont, stil gaat staan, lijkt het mij dat daar geen 4 of 5 voor gegeven kan worden. Als je moet aandraven en paard galoppeert aan heb je toch niet de oefening zoals gevraagd getoond. Dan kan dat toch ook geen 4 of 5 opleveren?
sanne1221 schreef:Waarom is de dressuur subjectief als er opleidingen tot jury zijn?
Waarom is het nog steeds ok als een paard achter de hand loopt (lijkt nageeflijk maar is het niet)?
Waarom motiveren KNHS juryleden hun punten zoveel minder dan FNRS juryleden?
Maar heb altijd het idee dat daar meer combinatie gericht gekeken wordt en ook minder opleidingsgericht.