Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) Natuurlijk gelijk gepast en ze zaten heeeeeerlijk!!!! Helemaal met "bont" gevoerd, dus na tien minuten in huis met die laarzen al bijna zweetvoeten
. De maat is goed, ik heb nog ruimte over voor extra sokken, maar ook weer niet te ruim. De kuit sluit goed aan, dus ik verwacht er goed mee te kunnen rijden. En dat gaan we morgen dan ook uitproberen (kan niet wachten.... lijk wel een penny).Sharani schreef:Ik heb ervaring met het loslaten van de zool bij de ANWB laarzen, bij de laarzen van mijn dochtertje gebeurde dit na een jaar. Vond het niet de moeite terug te gaan voor de eventuele garantie dus gewoon naar de schoenmaker gegaan. Voor 9 euro kun je het laten plakken en vast naaien op een manier dat ze waterdicht blijven. Dus als dat gebeurd is het zeker geen reden ze weg te gooien.
LBLGypsyCobs schreef:Hoe is de kuitmaat van de ANWB laarzen?
Ik heb een beetje dunne pootjes en het is geen zicht als zo'n laars te los zit.
Die van Horka en IR zitten veels te ruim, ik heb nu laarzen van de Hyporama, de Dublin, die zit wel mooi, maar is na 2 jaar blubber aan vervanging toe.
Lous schreef:LBLGypsyCobs schreef:Hoe is de kuitmaat van de ANWB laarzen?
Die van Horka en IR zitten veels te ruim, ik heb nu laarzen van de Hyporama, de Dublin, die zit wel mooi, maar is na 2 jaar blubber aan vervanging toe.
Dan gaan die van de ANWB hem ook niet worden voor je denk ik, die zijn namelijk vergelijkbaar met die van IR en Horka. Vrijdag had een oud collega van mij ze aan, dus heb ze uitgebreid kunnen bekijken.
Lous schreef:LBLGypsyCobs schreef:Hoe is de kuitmaat van de ANWB laarzen?
Dan gaan die van de ANWB hem ook niet worden voor je denk ik, die zijn namelijk vergelijkbaar met die van IR en Horka. Vrijdag had een oud collega van mij ze aan, dus heb ze uitgebreid kunnen bekijken.
heb normaal maat 38/39, dus ik dacht ik bestel maat 39. Heb ze liever wat groter dan dat ze net te krap zijn!