Harry's Horse softshell wedstrijdjasje St. Tropez

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zjuulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 20:39

PKfoto schreef:
Nou ik had vandaag mijn debuut met jasje....tot het losrijden aangehad en toen lagen er al 2 knopen af! 1 ging er nog af met terughangen in de auto. Wat slecht zeg! Heb dus toestemming moeten vragen om met een vest te mogen rijden aangezien ik niet meer met dat jasje kon rijden. Voor de rest superjasje maar die knopen zijn echt slecht. Iemand een mailadres van Harry's Horse, ga het wel melden? Gelukkig lieve springjury maar anders had ik weer naar huis kunnen gaan.

Awwh balen! Misschien voortaan een naai setje mee nemen ? Das een tip van mijn moeder. Die neemt overal een naaisetje mee "Je weet maar nooit" zegt ze altijd.

Mischien heb je hier wat aan? http://www.harryshorse.com/nl/contact/

S123321

Re: Harry's Horse softshell wedstrijdjasje St. Tropez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 09:16

Ik heb gemaild en het is een bekend probleem...leuk dat ze dat in de winkel ook hebben gezegd. De nieuwe jasjes krijgen oa door dit probleem nieuwe knopen. ik krijg een nieuw setje knopen toegestuurd als die uit zijn.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:25

Ik merkte met passen inderdaad al dat de knopen slecht waren, ik heb al andere knopen gekocht en zet die er op :) Heb de lichtblauwe in bestelling staan, ben heel benieuwd!

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:48

Mijn zusje heeft hem ook, de blauwe met roze, wat een plaatje hihi. Bij de winkel waar we m kochten kregen we advies om de knopen extra vast te zetten.

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 19:06

PKFrancis schreef:
Ik heb gemaild en het is een bekend probleem...leuk dat ze dat in de winkel ook hebben gezegd. De nieuwe jasjes krijgen oa door dit probleem nieuwe knopen. ik krijg een nieuw setje knopen toegestuurd als die uit zijn.

Weken niets gehoord, vorige week een setje OUDE knopen opgestuurd gekregen. Duurde erg lang...gemaild...zou nu setje met de nieuwe knopen krijgen...wederom weer niets gehoord.

16Denters

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:22

Ik heb de zwarte, maar ik zou alle kleuren alleen al willen kopen voor het hebben. . .
Ik had eerst losse oude knopen, maar bij de divoza een paar (gratis) nieuwe gefixt, toen de nieuwe kleuren kwamen zaten deze knopen er standaard op.

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:31

Ik denk dat ze meelezen, kreeg gisteren setje nieuwe knopen :D

hedwig1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:38

Voor mij geen Harry's Horse meer, slechte kwaliteit. Dasspeld meteen stuk, zo ongeveer alle knopen zijn van het rijjasje afgeraakt. Cap waar onderdelen afvallen (soort ventilatieroosters). Voor hetzelfde geld heb je een Equitheme jasje, blijft veel mooier.

tiswelgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:43

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 13:46

Heb hem laatst gepast in de winkel. Mooie pasvorm en heel mooi jasje! De knopen waren er bij het passen al afgegaan
(twee). Knopen op rij jasjes zijn meestal niet heel strak genaaid heb ik gemerkt.
Ik heb voor een HH jasje gekozen die goedkoper was (wilde er zelf nog wat aan "pimpen" en dat kostte ook geld). Als ik hem niet zelf wilde afmaken maar een kant en klaar jasje wilde was ik voor deze gegaan. Hij is echt gaaf!

Claudia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:31

Heb hem nieuw gekocht en ook nog voor een leuk prijsje.. was in de actie. :)
Heb hem in het bruin en is gisteren binnengekomen.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:59

ik vind dus juist niet dat ie een mooie pasvorm heeft. bij mij lijkt het net alsof ik een bugel op me rug heb. totaal niet mooi helaas.

Claudia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:16

Bij mij zit er alleen wat lucht tussen mijn rug en achterkant van het jasje, maar ben er verder tevreden mee. Had alleen verwacht dat het andere knopen zou hebben... omdat ik het in een winkel had aangepast in het grijs en blijkbaar heeft die kleur andere knopen.

MajoorNadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:49

Ik heb de zwarte met witte bies!
Inderdaad zitten knopen heel los maar gelukkig heb ik een ontzettende lieve en handige moeder die deze onderweg naar het concours nog snel heeft gemaakt!
Jasje zit superfijn en ook heel erg mooi!
Ik ben zelf nogal klein en heb maatje 34 van kleding dus ik merk bij heel veel rij jasjes dat deze mij ontzettend ruim zitten.
Dit vind ik zelf helemaal niet mooi, maar dit jasje zit perfect!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:44

Hoi allemaal,

Ik weet dat dit al een ouder topic is, maar ik heb een vraag over dit jasje.

Momenteel heb ik een simpel zwart jasje van HH, maar hier zit totaal geen vorm in en sluit ook echt niet aan. Ben nu met mn verzorgpaardjes wat meer wedstrijdjes gaan rijden en heel misschien wil ik in de toekomst ook wel eens een officieel wedstrijdje meepakken.

Nu twijfel ik dus heel erg of ik deze zal bestellen of doorsparen voor een iets duurdere. Hij sluit wel een stuk beter aan dan mijn vorige jasje. En er zit een leuk prijsje aan vast.
Nu merkte ik alleen dat de voering van fleece is, maar vroeg me af of dat niet superwarm is?

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 15:15

voering is heel warm. hij sluit op sommige plekken wel aan. mar bij mij leek het net alsof ik een boggel op mijn rug had. en bij mij taje was hij ook te groot. maar volgesnmij is dat een kwestie van vieguur. ik heb er een tijd intresse in gehad. maar nu zie ik ze wel heel vaak. ik vind hem ook te kort. dit is mijn mening.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 14:57

Bij mij sloot die idd wel mooi aan, dus dat ligt ook beetje aan het figuur of het je past. Hij is inderdaad wel wat kort, maar vond het nog niet erg storend ofzo. Maar vroeg me inderdaad af of die tijdens het rijden erg warm was of dat wel meeviel, omdat het volgens mij wel een ademende stof is.

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:30

Ik heb ondertussen een ander jasje, hij valt niet erg getailleerd dus als je vrij recht bent dan staat het mooier. Hij valt idd kort maar ik ben maar 160 en vond m lang zat. Als je langer bent, valt hij al snel te kort denk ik. Stof is niet heel koud maar ook niet heel warm hoor. Zet wel de knopen extra vast! zitten vaak erg los en vallen er snel af.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:54

knopen vast zetten is ook een tip bij alle hh supullen. had een rijbroek. binnen 1 uur lagen er al 3 knopen af. trug naaar de winkel gegaan zeggen ze dat dit inderdaat heel vaak voor komt. en dat we nieuwe knopen kregen. hh wil zijn producten zo goedkoop mogelijk maken hierdeoor word op goed vastzetten vak knopen bespaard.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 15:55

Ik heb sinds kort dit rij jasje ook... mijn knopen zitten er nog aan, maar zou ze voor de zekerheid even vast zetten ;)

Totje5mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:24

Ik had m ook besteld maar hij vormde totaal niet om mijn lichaam, bij de schouders en borsten veel te breed en de mouw omtrek was ook te groot bij mij. Heb m terug gestuurd en ben wat meer gaan sparen, nu heb ik de Spooks, ben dr super bij mee! :D

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 16:50

Spooks vind ik hele mooie jasjes, maar toch echt beetje boven mijn budget voor de aantal keer dat ik wedstrijdjes rij haha. Knopen die snel loslaten was ik inderdaad al snel achter gekomen. In de divoza hingen er maar enkele met knopen, bij de andere waren ze er allemaal af.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:44

Totje5mei schreef:
Ik had m ook besteld maar hij vormde totaal niet om mijn lichaam, bij de schouders en borsten veel te breed en de mouw omtrek was ook te groot bij mij. Heb m terug gestuurd en ben wat meer gaan sparen, nu heb ik de Spooks, ben dr super bij mee! :D

dit had ik okk. aleen was spooks te klein.

ik bedenk met met dat hh heel veel dsingen namaakt.

jasjes spooks
rijbroeken animo
dekje anky
jassen horze

ze zijn niet hetzelfde maar toch wel ecxht anders

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 20:53

Ik heb de blauw met roze incl bijpassende cap

Afbeelding

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:24

Heb dat jasje ook met de nieuwe knopen erop en wilde die cap ook maar mijn huidige HH challenge was al lam bij het draaiknopje dus niet gegokt om weer zo'n cap te kopen. Is het blauw of zwart de cap? Ik heb hier nog een wedstrijdshirt in de kleur roze van de rand vh jasje in M. Te klein, van Nilette. Ik rij nu overigens met Pikeur Epsom jasje in donkerblauw.