Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mossel schreef:Afwasmiddel er tussen gieten? wil ook nog wel eens helpen
Lieffiefi schreef:miccamaaike schreef:Jeetje ben je mooi klaar mee zeg! ben benieuwd wat de stand nu is
lieffiefi, waar woon je ergens? vriendin van me heeft bij de schoenmaker er gewoon ritsen in laten zetten.
Mwah, 350 km bij je vandaan...
Hahaha, Rotterdam...
Lieffiefi schreef:Ik weet niet of ze dan aankomen.
Ik heb ze overgenomen van een bokker die die als wedstrijdlaarzen wilde gebruiken, maar ze stopte met de paarden.
Ze pastte, maar sinds ik 100 km per dag autorij.. Is de kuit waarmee ik koppel net iets dunner, of mn andere is dikker geworden.,
Links past, rechts niet...
Moet er echt even wat op verzinnen..
Lieffiefi schreef:IlonavB schreef:Je kan je laarzen toch laten oprekken?
Ja... Dat kan...
Kan de gewone schoenmaker dat doen?
Dan laat ik dat inderdaad wel doen
fargo schreef:
Lieffiefi schreef:Ik weet niet of ze dan aankomen.
Ik heb ze overgenomen van een bokker die die als wedstrijdlaarzen wilde gebruiken, maar ze stopte met de paarden.
Ze pastte, maar sinds ik 100 km per dag autorij.. Is de kuit waarmee ik koppel net iets dunner, of mn andere is dikker geworden.,
Links past, rechts niet...
Moet er echt even wat op verzinnen..
In Zevenhuizen bij Van Rijs zetten ze er wel ritsen in. Ik heb de mijne ooit bij zo'n zelfde actie maar dan met heel erge kramp in beide benen langs de achterkant met een stanleymesje open gesneden zo recht mogelijklangs de balijn. Ze hebben er een stukje stof tussen gezet om wat meer ruimte te creëren en een rits erin. Ik was het zooo zat en het deed zo'n pijn
sabrina1983 schreef:Shirley schreef:Oh, ik had al lang de schaar erin gezet ... zou gewoon plaatselijk claustrofobisch worden van zoiets
+1
Ik hoop voor je dat je hem inmiddels uit hebt gekregen!
* krijgt last van plaatsvervangende kuitkrampen*