Onweer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

holandia

Re: Onweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 12:30

Ja zielig is het wel maar wat als de stal geraakt was? kans is net zo groot namelijk. Dan vliegt de boel in de hens en is het dier in de meeste gevallen alsnog dood, en is in paniek in de minuten ervoor. Dan liever in een klap dood zonder iets te merken.

1Romy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:06

butengeweun schreef:
hier mogen ze kiezen maar onsje jongste aanwinst vliegt naar binnen zodra ze regen voelt (is nog maar 2 maanden :') dus gaat wat worden) maar zal zelf de deur niet dichtdoen dat ze binnen moeten blijven.

Rijden met onweer begin ik niet aan dan is het de meeste snele weg naar huis.

Charfloor doorlessen buiten als je naar binnen kan gewoon lekker naar binnen met een onweersbui voor iedereen wat makkelijker en ook veiliger
'

En zn moeder er achteraan?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:16

holandia schreef:
Ja zielig is het wel maar wat als de stal geraakt was? kans is net zo groot namelijk. Dan vliegt de boel in de hens en is het dier in de meeste gevallen alsnog dood, en is in paniek in de minuten ervoor. Dan liever in een klap dood zonder iets te merken.

Lijkt mij dat je een stal bouwt met bliksemafleider.

holandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:11

NatasjavE schreef:
holandia schreef:

Lijkt mij dat je een stal bouwt met bliksemafleider.

niet elke stal beschikt over een bliksem afleider. Vooral de kleintjes niet.

irischcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 14:27

die van mij kan de binnenbak inlopen. Staat dag en nacht open behalve als er gereden word en grenst meteen aan de weilanden waar ze staan. Ideaal dus! :D