Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het zal vaak goed gaan hoor maar stel je hebt net pech en ´die ene keer dat het misgaat´ overkomt je... vind ik dat dat toch wel hoort bij je basis uitrusting. (Geldt overigens ook bij het wandelen.)
michelle___ schreef:Waratje schreef:Een muziekje op buitenrit snap ik dus echt niet....... In het bos hoor je zat muziek, de vogels doen altijd goed hun best
En als je langs het strand gaat is het geruis van de zee toch prachtig?
Als je dagelijks naar strand en bos gaat, is het niet zo interessant meer.
Fryskehynder schreef:Je kunt ook -zoals ik doe- een fototasje (mooi klein/compact) met je spulletjes erin aan je zadellusjes hangen. ( even met een haakje wat je makkelijk open kunt maken)
Aan de achterkant van het tasje zit vaak een broeksriemlus, daar doe je dan het klittenband van je zadeldek doorheen en weer vastzetten, klappert het ook niet.
En in plaats van strotouwtjes kun je ook wat opgevouwen tie-rips meenemen. Sterk en neemt minder ruimte in.
Ik neem mee, tie rips, ingekorte hoevenkrabber, telefoon, geld, suikersnoepje voor mijzelf, op bosrit kun je niet altijd iets kopen of eten.
En natuurlijk bij terugkomst bij de trailer is er alles.....hooi, water, limonade, thee met wat lekkers...gewoon ff na-relaxen.
.