Heeft iemand hier trouwens ook aleens een blouse gemaakt?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jessie schreef:De naden moeten wel meer dan 1cm ingenomen worden en dan is hij eigenlijk nog te groot
want voor het mooie moet het jasje in totaal 6 cm ingenomen worden rond mijn middelmn tante zei al dat dat niet kon maar we wel iets konden in nemen maar hoe meer ik er over denk hoe beter het misschien is om een hele nieuwe te maken
Daar ben je ook wel even mee bezig! Als mijn jasje(s) af zijn staat er een broek op de nominatie
_Jessie schreef:lieveislief schreef:gewoon helemaal fluor groen!!!
Dat roze jasje van mij gaat er ook nog komen hoor!!!
Mijn springjasje word helemaal fluor groen met zwarte kraag etc![]()
patpen schreef:Bremsilk is een gladde voering.
Uiteraard kun je een katoenen voering gebruiken. Maar dan trek je een jasje minder makkelijk aan. Bovendien kan het aan je blouse/shirt blijven hangen waardoor het minder mooi valt. Dat is de reden dat jasjes gladde voering hebben
Astor schreef:Bij mij blijven juist de jasjes met gladde voering aan mijn blote armen plakken van het zweet. Waardoor het minder mooi zit
Janine1990 schreef:Hoe simpel-lastig is het om een kraag te vervangen?? (van een bestaand jasje)
Daarnaast wil ik het jasje pimpen. Is een zwart jasje (pikeur diana), zit te denken aan de kleuren Ruby en Silk van Hotfix... Iemand nog andere ideetjes??