Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dapnik schreef:Ik heb ook categorie D erop staan en start tussen de paarden, hopelijk zorgt dit niet voor teveel problemen. Stond vorig jaar ook vaak ingedeeld bij de pony's omdat ze dan niet naar mijn leeftijd keken maar naar categorie.
Broccoli schreef:Ekeif96 schreef:Ik heb hem ook nog niet.
Vraag me wel af hoe ik het dan a.s zaterdag moet dan als ik hem dan nog niet binnen heb.
Zolang je hem nog niet hebt kun je je oude kaart gebruiken. En anders even contact opnemen met de KNHS.
Lielle schreef:Javayo schreef:ik heb 'm gister ontvangen. opzich wel handig formaat. past mooi in je portemonnee die je toch bij je hebt op concours als je moet betalen ofzo.
met 1 paard lukt dat wel, met meer paarden (bv 3 in mijn geval) zit mijn portemonnee nog voller dan die nu al is met pasjes. Dus als iemand een ander idee heeft?
maar gelukkig hoef ik de 28e pas weer op wedstrijd! 

. Ik had mijn startkaart namelijk ook gewoon thuis gekregen. 

. Staat er: Wegens een storing is de site helaas tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het nogmaals op een ander moment.

.
). En dat doet ie nu niet meer, maar als je via www.knhs.nl naar mijnknhs voor leden gaat word de url wedstrijd.mijnknhs blablabla. Dat is dus veranderd. Maar vind het niet heel erg overzichtelijk.. Kon eerst startkaart met mijn pony niet meer zien en die met mijn paard stond M2+7, maar dat ben ik nog niet met haar, dat was haar vorige eigenaar. Maar stond wel de datum van mijn laatste westrijd
.. En als je dan op relatie klikt klopte het wel, maar ik vind het maar vaag...