Verhoging inschrijfgeld

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Verhoging inschrijfgeld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 09:48

Mij lijkt het niet zo handig. Coupons uitprinten doe je 1 dag tevoren, of zelfs langer als het om wedstrijden gaat met bijvoorbeeld 1000 starts op een dag.
Die worden dan per jurymap klaargemaakt. Er is op de wedstrijddag geen tijd om nog te gaan controleren of iedereen alles heeft meegebracht.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:13

Ik zie steeds meer mensen die voor het oprichten van een nieuwe paardensportbond zijn. Waarom doen we dat dan niet gezamelijk?
Dan gebeurt er wat en blijft het niet bij zeiken.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:26

Nu bracht ik ook regelmatig de coupon mee naar wedstrijd. Dus daar is niet zoveel verschil in volgens mij.
Verder kan het ook gewoon opgestuurd worden nog naar het secretariaat.

Nu wordt op de wedstrijd ook gecontroleerd of je betaalt hebt, en je coupon er is, dus daar veranderd volgens mij niet zoveel aan.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:28

Er zijn altijd mensen die vergeten hun protocol mee te nemen. Dat geeft allemaal extra werk voor de secretariaten.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 19:44

germie schreef:
Ik zie steeds meer mensen die voor het oprichten van een nieuwe paardensportbond zijn. Waarom doen we dat dan niet gezamelijk?
Dan gebeurt er wat en blijft het niet bij zeiken.

Ik doe wel mee als er een plan komt... Ben zeer voor een tweede organisatie! Maar eerst zullen er verenigingen moeten zijn di het idee steunen. Anders kun je nauwelijks wedtrijden organiseren en krijg je de boel niet van de grond. Mij maakt het niet uit dat ik niet verder kan dan ZZL of dat mn wp ergens anders.niet tellen. Ik rij paard voor mn hobby...

Alabas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 20:21

ponyparadijs schreef:
Er zijn altijd mensen die vergeten hun protocol mee te nemen. Dat geeft allemaal extra werk voor de secretariaten.

Tja, er zijn ook altijd mensen die vergaten hun coupons mee te nemen....
Gewoon standaard twee exemplaren in je paspoort en je zit nooit zonder!

Kirov

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 21:51

Ik ben ook zeer voor een tweede organisatie. Momenteel heeft het knhs een monopolypositie en kunnen ze oneindig doorgaan met het duurder maken van alles.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 00:32

Als vereniging zou je bijv verplicht kunnen stellen dat zowel en geprint inschrijfformulier + protocol ingestuurd worden, zoveel moeite is dat niet en kan je van tevoren alles klaar maken :j

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 09:36

En dan heb je niks meer aan de digitalisering....

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 11:02

CoronaLime schreef:
Als vereniging zou je bijv verplicht kunnen stellen dat zowel en geprint inschrijfformulier + protocol ingestuurd worden, zoveel moeite is dat niet en kan je van tevoren alles klaar maken :j

Moet er niet aan denken zeg! Ben juist zo blij dat er niets meer opgestuurd hoeft te worden.

Sherha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:16

Ik vind het ook erg duur 15 euro per proef, maar vraag me ook af of verenigingen ook echt die verhoging gaan doorvoeren..

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:21

Dat is niet de verhoging die verenigingen zullen hanteren. Want maar TOT 12,50 zit je niet aan een prijzenschaal vast. En veel verenigingen hanteren een inschrijfgeld zonder prijzenschaal!

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:38

kareldeg schreef:
Echt te gek voor woorden. Zo ben je voor een dagje wedstrijd zo dik 50 euro kwijt ( diesel, inschrijfgeld, koffie)

En de tosti niet te vergeten!! :D :+

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:39

Sherha schreef:
Ik vind het ook erg duur 15 euro per proef, maar vraag me ook af of verenigingen ook echt die verhoging gaan doorvoeren..

Er zijn nu al verenigingen die dit bedrag hanteren en je een zilveren fotolijstje of briefopener krijgt bij een eerste plaats! ;(

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:41

Ik vind het allemaal ook ontzettend duur. Ik wil ook een startpas aan gaan vragen, maar dat ding zelf is al loeiduur. Daar komt de vereniging en lidmaatschap nog bij en dan ook nog de hoge inschrijfgelden. Vind ik een beetje jammer. at verpest de sport gewoon een beetje in mijn ogen. Is voor veel mensen niet betaalbaar. Ik ben achttien en moet alles zelf bij elkaar verdienen, dan kan ik je vertellen dat het een behoorlijk bedrag is.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:35

germie schreef:
Maar wie rijdt er nu in de subtop? Voor mij is Z2 hoog genoeg en dan doet het merkje er niet toe. Het moet eigenlijk hetzelfde worden als in de duikwereld. Tig organisaties, en uiteindelijk accepteert men elkaar.
Dus een nieuwe paardensportbond kan best. JE moet alleen wel in je iegen product geloven, het kost namelijk tijd voordat je groeit.

Tja, ik vind het een beetje zonde dat je als je Z2 (of nu ZZL?) zou zijn, dan dus echt moet stoppen of opnieuw beginnen.
Ik meen dat je in Belgie wel kunt overstappen van LRV naar VLP nog, maar in Nederland moet je met een nieuwe bond die erkenningen ook nog voor elkaar boksen.
En idd, in Belgie bestaan ook echt zwarte bonden waar het niveau naadje is, dus ook met oog op de handel zoals iemand anders al zegt... wat stelt het Z daar dan voor?

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 21:57

Urielle schreef:
En idd, in Belgie bestaan ook echt zwarte bonden waar het niveau naadje is, dus ook met oog op de handel zoals iemand anders al zegt... wat stelt het Z daar dan voor?

Dát zou je dan ook écht moeten proberen voorkomen... En dan nog, ook bij de KNHS zijn er ook mensen die hun jurys uitzoeken en op die wedstrijdjes wp sprokkelen en zo met hangen en wurgen doorstromen naar een hogere klasse.