Ik was fanatiek begonnen, maar blijf duidelijk stijf want er zat niet echt verbetering in. Op vakantie geweest en niks gedaan, dus ga nu maar weer eens beginnen. Wie weet ben ik ineens heel soepel geworden
theedoos
Geplaatst: 24-01-12 13:49
ik ga ook een hoelahoep halen, al is het alleen al voor mn vetjes Die massager van de kijkshop lijkt me opzich ook wel iets!
Ik moest van mijn instructeur ook aan de hoelahoep ik verklaarde hem eerst toch echt voor gek. Maar later worp het wel zijn vruchten af en zoals hij zei. Dus als ik kon hoelahoepen kon ik ook beter leren paardrijden . Ik zeg, jaaaa laat het iedereen maar proberen/doen.
https://sportbay.nl/nl/pr/Hula-Hoop-hoe ... evel-I/427 Deze bulten voel je bijna niet. Na een paar keer hoepelen gaat het wel heel zeer doen en voelen je heupen alsof ze bont en blauw zijn. Maar dan is het even een paar dagen tanden op elkaar en doorbijten en dan voel je er niks meer van. Die blauwe plekken zijn normaal en hoort er bij, staat ook op de verpakking als waarschuwing. Maar dat moet vanzelf weer over gaan als je lijf eraan gewent is, je moet eerst een soort van eelt kweken.
lola_456
Geplaatst: 24-01-12 21:06
heb ik even dit topic gevolgd, ga ik heel de zolder af op zoek naar mijn hoelahoep ... Blijkt het dat mijn ouders hem enkele dagen geleden hebben weggegooid
Het hoelahoopen gaat best goed, merk dat het verschil tussen links en rechtsom heel snel minder wordt en mijn linkerheup wordt ook veel soepeler. Met rijden lijkt het ook iets verschil te maken dus ik ga lekker door.
ik wil eigenlijk eerst even proberen met een goedkope hoepel, maar die lijken momenteel nergens te krijgen... voor degene die dus en simpele hebben, waar hebben jullie hem vandaan?
ik hoepel voor het paardrijden Maar laatst was ie kapot gegaan (niet toen ik hem om mijn buik deed hoor ) Die van mij is van de action, lekker licht en ik zwaai hem ook altijd aan mijn armen om m'n nek en zo. Lekker op de muziek mee dansen met je hoepel
Rutgermyhero
Geplaatst: 11-02-12 22:00
Ik ga ook een hoelahoep opzoeken! Of inderdaad Wii Fit gaan spelen
wii fit heb ik ook een tijd gedaan maar is toch niet 'echt'. ik zit te twijfelen zo 1 op sportbay te kopen, maar ben bang dat ik dat ding helemaal niet aan het draaien krijg hahaha. dan is het redelijk wat geld om in de kast te leggen...
De Wii werkt toch heel anders dan een echte hoepel.
Mijn moeilijke kant is inmiddels veranderd in mijn makkelijke kant, daarnaast heb ik het gevoel dat ik makkelijker op een paard zit en het allerbeste is dat als ik regelmatig hoepel mijn heup ( die al jaren pijn doet) veel beter voelt. Blauwe plekken zijn inmiddels verleden tijd en in tegenstelling tot wat ik gedacht had heb i echt geen last meer van de hoepel. Het enige is dat ik qua duur nog wel wat verder zou willen want na een paar minuten wordt mijn coördinatie minder en valt het ding dus naar beneden.