Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ambre schreef:Ik snap niet waar iemand zich druk om maakt.Ik heb zelf 3 GPA Titiums en een Samshield.
Gewoon omdat ik ze mooi vind,niet om wat ze kosten.De Samshield crystal vind ik ook super mooi,helaas heb ik er het geld niet voor.
Had ik dat wel,dan kocht ik hem gewoon hoor.Niet om op te scheppen,want de meeste tijd rijd ik alleen ergens in een buitenbakje.Dat koop je dan toch voor jezelf en niet voor anderen?
En idd,die leg je gelijk weer in je kast of berg je op in een captasje.
Anne_GTI schreef:Tja, waarom zou je een paard kopen van 25.000 euro...
moelly schreef:Anne_GTI schreef:Tja, waarom zou je een paard kopen van 25.000 euro...
Voor een goed paard..
Dan zou ik het nog niet doen, lijkt me veel leuker om een paard helemaal zelf op te leiden en later te zien dat hij onder een ander goed loopt.
Maar toch.. zulke mensen heb je erbij.
Afgelopen 'zomer' nog bij 'De Wolden Summer Sale' geweest, paardlief wordt daar voor €190.000,-- en dan nog eens te bedenken dat je er nog 6% BTW over moet betalen.
Ben je ruim 2 ton lichter..
Ja, Samshield caps, ik vind ze niet eens mooi, maar die zijn er ook wel voor over de €1000,--.
Kan ook een jonkie zijn. Geryon schreef:moelly schreef:
Voor een goed paard..
Dan zou ik het nog niet doen, lijkt me veel leuker om een paard helemaal zelf op te leiden en later te zien dat hij onder een ander goed loopt.
Maar toch.. zulke mensen heb je erbij.
Afgelopen 'zomer' nog bij 'De Wolden Summer Sale' geweest, paardlief wordt daar voor €190.000,-- en dan nog eens te bedenken dat je er nog 6% BTW over moet betalen.
Ben je ruim 2 ton lichter..
Ja, Samshield caps, ik vind ze niet eens mooi, maar die zijn er ook wel voor over de €1000,--.
Uhm.. Een paard van €25.000 hoeft niet al helemaal opgeleid te zijnKan ook een jonkie zijn.
ambre schreef:Glitfaxi schreef:Ik vind het echt belachelijk, die cap van 1000 euro moet je net zo goed weggooien als je bent gevallen als die cap van 100 euro..
En dat is dus niet helemaal waar.
Bij de Samshield hoef je alleen de binnenschaal te vervangen.
Yelly schreef:Die heb ik maar gelukkig voor iets minder dan €300 omdat ze toen een geweldige aanbieding van het Drunens Ruiterhuis hadden.Peanutbutter schreef:Een meisje bij ons op stal heeft deze http://www.tackshop.nl/shop_nl/product_ ... 0fdbd277b3
Die vind ik wel enorm mooi! Maar bijna 1400 Euro
ambre schreef:Glitfaxi schreef:Ik vind het echt belachelijk, die cap van 1000 euro moet je net zo goed weggooien als je bent gevallen als die cap van 100 euro..
En dat is dus niet helemaal waar.
Bij de Samshield hoef je alleen de binnenschaal te vervangen.
een cap hoort mijn te dienen ik hem niet