wens jij iemand succes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Donkerblauw

Re: wens jij iemand succes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 16:22

Tijdens het losrijden wens ik vooral bekenden succes als zij de ring in moeten, en diegene die na mij zijn/haar proef moet rijden wens ik ook altijd wel succes tijdens het passeren.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 17:03

Chaos schreef:
Hoe veel mensen hangen er de bitch uit op concours dan? Ik maak het zelden mee! En zelfs die mensen wens ik succes. Hou de eer aan je zelf. :)

Sommige Z ruiters, die iedereen in de weg rijden omdat zij vinden dat ze voorrang hebben?
Maak ze amper mee, maar ze zitten er wel tussen.
Sommige hebben nu 1 maal zware concurrentie gevoelens :)

dvfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 21:26

Ik wil iedereen zondag 2 oktober succes wensen die op manege Hoeve Galderzicht oftewel de Mastbosruiters een wedstrijd hebben. Ik duim voor jullie.

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:35

ik wens anderen ook gerust succes,en bij prijsuitreiking feliciteer ik de mensen ook vaak met hun prijs.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 09:37

Ik wens andere best Succes hoor, bij deze iedereen heel veel succes die Zondag mee doet aan Enjoy the ride in Ermelo!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 10:58

Ik wens altijd succes, ookal doet de ander dat niet. Vind het zelf ook prettig om te horen. :j

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 14:59

Ja, ik wens de anderen altijd succes. Zowel bekenden op het inrijterrein, als degene die na mij komt. En als ik zit te jureren doe ik het ook. "Ik ben huppeldepup met paard datte", en dan zeg ik "ok, je mag beginnen, veel succes" oid. Vinden ze meestal wel fijn denk ik - ik vind het iig fijn als de jury dat bij mij doet, geeft toch iets van menselijkheid ;-)
In de prijsuitreiking feliciteer ik ook de mensen uit mijn ring. Vind dat wel zo netjes...

Rakjetakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 22:20

Ik wens haast nooit mensen succes eigenlijk. niet omdat ik iedereen zie al concurrentie maar ik ben altijd zoveel met mn eigen paard bezig dat ik er simpelweg niet aan denk.

sannie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 22:29

Ik vind het aardig als iemand mij succes wenst en doe dit daarom ook bij anderen :D

mieke0264

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 11:12

Ik vind dit wel zo sociaal dus ja dat doe ik zeker.

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 11:42

Ik doe het eigenlijk ook altijd

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 19:04

Als ik iemand naar de ring zie stappen zeg ik gelijk succes met de proef, of ik moet de ruiter al niet mogen... :)

lycil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 20:53

ja das toch vrijlogisch dat je dat doet.. waarom niet en is toch ook leuk als je dat zelf te horen krijgt
tenminste dat vind ik :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 21:41

Meestal wel ja, behalve als die gene na mij zown arrogantje is :Y)

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 16:10

ik zeg ook altijd tegen mensen die moeten startten succes en vraag hoe het gegaan is. Ik kom daar voor me eigen punten en niet omdat ik iedereen MOET verslaan. En feliciteer ze ook altijd met hun prijs.

Ik had het 2 jaar geleden ook met een carrouselwedstrijd (was het nk) ik was de enige van mijn groep die naar de winnende groep toeging om ze te feliciteren zelfs de commandant van mijn groep deed dat niet eens. en volgens mij de andere groepen ook niet. Ik heb toen zelfs van mijn groep boze blikken en rare opmerkingen gehad.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 11:58

Ik wens bij het passeren degene na mij ook altijd even succes, vind ik wel zo netjes en vind ik ook leuk als ze dat even bij mij doen.

Was laatst een keer ringmeester, toen heb ik ook netjes iedere combinatie succes gewenst, ook degenen die ik niet zo sympathiek vond.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 21:46

Ja eigenlijk altijd wel, behalve als de gelegenheid er niet voor is :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 07:56

Memuska schreef:
En als ik zit te jureren doe ik het ook. "Ik ben huppeldepup met paard datte", en dan zeg ik "ok, je mag beginnen, veel succes" oid. Vinden ze meestal wel fijn denk ik - ik vind het iig fijn als de jury dat bij mij doet, geeft toch iets van menselijkheid ;-)

Ik kan dat iig altijd wel waarderen.
Pasgeleden had ik een jury die bij het aanmelden alleen heel nors 'Ja' zei. Dat zou me niet moeten beïnvloeden maar ik start dan toch met een minder ontspannen gevoel.
Gelukkig zeggen de meesten wel even dat ze een seintje geven om te beginnen en wensen ze succes en sommigen maken zelfs een complimentje over je paard, of de naam van je paard, of de verschijning. Bij de laatste groep kan ik helemaal blij starten! :j

MargrietJonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 17:58

Maar natuurlijk! Als degene na mij of voor mij moet, wens ik die altijd succes. Ook als daar de gelegenheid voor is, feliciteer ik degene die gewonnen heeft. De maatschappij dat ben jij. Behandel de ander zoals je zelf ook graag behandeld zou willen worden, zijn kernwoorden die bij mij hoog in t vaandel staan. Soms kijken ze me verbaasd aan als ik ze feliciteer of succes wens, maar ach ik ben prettig gestoord maar niet idioot en probeer altijd een glimlach op de mensen hun gezicht te toveren. Ook als ik jureer. ;) De dressuursport is al 'kil' genoeg.

2164099

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:41

Ik probeer het wel altijd. Omdat ik dit zelf ook altijd leuk vind. Maar als ik bijv in gesprek ben met mijn moeder (die altijd voorleest) over mijn net gereden proef, komt het welleens voor dat ik het vergeet.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:44

Ja ik doe dat meestal wel :j

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-11 21:47

Ik doe het altijd :P alleen al om die arogantjes te pesten haha

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 19:53

S_uus schreef:
Sommige Z ruiters, die iedereen in de weg rijden omdat zij vinden dat ze voorrang hebben?
Maak ze amper mee, maar ze zitten er wel tussen.
Sommige hebben nu 1 maal zware concurrentie gevoelens :)

Niet alleen Z ruiters... Er zijn ook genoeg anderen die denken dat ze net even wat meer recht hebben op dat ene plekje in de bak. Volgens mij heeft het echter niet zo zeer te maken met concurrentie gevoelens, maar met zenuwen! Die zenuwpeesjes kunnen altijd zo lekker snauwen dan! Dat probeer ik dan maar te negeren. (en prijs mezelf dan gelukkig dat ik die stress niet ervaar) Maar meestal heb ik na zo'n snauw niet echt meer de behoefte om diegene succes te wensen. Voor de rest probeer ik er wel aan te denken, maar het komt ook wel eens voor dat ik net even iets te veel met mezelf bezig ben. :=
Vaak maak ik wel een praatje met de andere 'uitstappers' na de proef.

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 19:56

Het ligt een beetje aan het moment en aan de persoon :=

Nienke96

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 14:10

Ik zeg het vaak wel als ik ze passeer :)

Vind het zelf ook altijd een prettig gevoel als mensen dat nog even zeggen voordat je moet, maar vaak ben ik dan geconcentreerd en zeg ik heel bot; Ja. :+ hahaha, dus als je mij ooit tegenkomt, ; jij ook succes! :P