Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tamaramt schreef:ik vind dit hele topic erg vreemd![]()
er is nog helemaal niks aan de hand om je zorgen over te gaan maken en nu al word er vanuit gegaan dat het een oplichter is en dat je de spullen niet zou krijgen.
er is zelfs iemand die zeker weet dat het een nigeriaanse oplichtersbende is! ik weet 100.000 % zeker dat dat niet het geval is. zulke bendes lichten vooral op via puppys en duren spullen en niet via oude paardenspullen.
het is geen oplichter maar gewoon iemand die van zijn oude spullen af wil.
Wacht gewoon een paar dagen gedulidg af en dan zul je het heus wel krijgen
hoop dat je iets met de spullen kan en er blij mee zult zijn
Je bent van te voren al achterdochtig, maar toch heb je het besteld en geld overgemaakt??? Domme actie. En dan bij voorbaat er al vanuit gaan dat het nooit binnen gaat komen, dat hoeft toch helemaal niet??? Ik zou mij pas na een week ofzo zorgen gaan maken. Michelle0601 schreef:ik gooi het zadel er ook niet zomaar op
Ik denk dat ik inmiddels wel van mijzelf kan zeggen dat ik wel kan zien of een zadel wel of niet past.
En mijn paard is niet de makkelijkste qua rug.... en veranderd hij nog steeds omdat hij pas sinds kort weer veel wordt gereden.... vandaar dat ik het nu nog probeer op te lossen met goedkopere zadels. anders blijf ik namelijk geld uitgeven aan dure zadels, en helaas... ik heb ook geen geldboom :s
klinkt lekker betweterig maar heb gezien wat een slecht passend zadel kan doen met een paard.
matasja schreef:je gaat het zeker ontvangen, ik had een hoger bod gedaan terwijl de advertentie op gereserveerd stond
om te kijken wat de reactie was, als ik ook geld over kon maken was het 100% zeker dat het niet klopt, maar ik kreeg een mail dat de spulletjes al verkocht waren!
komt goed!