Daks schreef:Daks schreef:hier hebben we het ook. moet juni en juli nog betalen. paarden staaln inmiddels ergens anders.
Eerst geld dan maar de paarden.
DAn zou ik jouw voor de rechter slepen.
JIj mag namelijk helemaal niks zonder rechtzaak in "beslag" nemen.
JE behoort gewoon de gerechtelijke padden te bewandelen.
Dit zou voor jouw dan nog eens heel rot af kunnen lopen als je met mij te maken had.
TEvens betaal ik altijd voor de eerste en heb ook een keer slot aan de stal gehad.
DIt omdat ik volgens de staleigenaar geen dag had gezegd.
KOn hij mooi in de avond laat nog naar stal komen om het slot te verwijderen anders zou de politie DIt wel even komen doen.
DEZe waren al gebeld en wilde direct al komen.
Wat was ik kwaad en gewoon nog jaren blijven staan met mijn paard.
Gelukkig ben ik nu van die ellende af.
Ze waren toch ook niet in beslag genomen.
Alleen even tijdelijk verhuisd.
Maar inmiddels al geld gehad en paarden in perfectie conditie weer terug op stal.
En eigenaar gaf me groot gelijk ook[/quote]
woww Daks@ jij zou ook grote problemen met mij krijgen, als je mijn paard ''tijdelijk'' ergens anders zou zetten.
alleen het vervoeren al, stel dat er iets gebeurd en dan??
ik ben toch maar weer blij dat ik bij een boertje sta. moet uiteraard betalen, maar geen vaste datum hoor.
en als ik een maand later ben, of 2. zou niet erg zijn., als het maar wel even wordt gemeld.
@raiza, niet iedereen heeft internet bankieren. ik heb het iig niet. en betaal contant mijn stalgeld
Dus ik loop meestal eerst een week op stal te denken ''zie ik hem'' en gebeurt dat niet sms ik hem om een afspraak te maken dat ik het afgeef. Hij vindt het goed zo, en ik ook. Afgelopen maand was ik een week eerder, omdat ik op vakantie zou gaan. Mocht ik hem toevallig in de 1e week van de maand zien en geen geld bij hebben zeg ik het ook altijd tegen hem ''joh sorry, heb het nu niet bij, had niet verwacht je te zien. Zal ik het overmaken of kan ik het **dag-tijd** even komen brengen?''
).
dat maakt een automatisch incasso instellen bij internetbankieren toch enigzins ingewikkeld.
als ik het instel dan verwacht ik dat het goed gaat en niet dat hij de opdrachten wist. En dat deed hij met álle opdrachten, zo vervelend
ben toen op koopavond bij de bank gaan internetbankieren en heb gelijk een nieuwe aangevraagd. Maar gezien ik een fulltime baan heb tijdens kantoortijden, kon het alleen op koopavond en was ik een week te laat. Gelukkig maken ze er helemaal geen punt van bij ons op stal.