Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Christyj138 schreef:Ook zonnebrand er niet op smeren terwijl het al verbrand is. Je paard/pony moet of uit de zon, of beschermd worden met een lapje aan halster of vliegenmasker.
Fijn nee, zonnebrand op kapotte huid al helemaal niet.
zo zag het er bij mijn haflinger uit, daar kon ik het wel vergeten om iets anders dan levertraan of uierzalf op te smeren, Dan wel met een lapje, omdat het anders uiteraard erger werd.
[ Afbeelding ]
franka75 schreef:Christyj138 schreef:Ook zonnebrand er niet op smeren terwijl het al verbrand is. Je paard/pony moet of uit de zon, of beschermd worden met een lapje aan halster of vliegenmasker.
Fijn nee, zonnebrand op kapotte huid al helemaal niet.
zo zag het er bij mijn haflinger uit, daar kon ik het wel vergeten om iets anders dan levertraan of uierzalf op te smeren, Dan wel met een lapje, omdat het anders uiteraard erger werd.
[ Afbeelding ]
aaaauuuw
kan je beter iets vets sprayen inplaats van smeren maarc dan iets wat niet prikt vaseline kan je helaas niet sprayen misschien deppen met een goede klodder op een doek
belletjes schreef:chamion schreef:Gewone dood originele zonnebrand
Doen wij alle manegepaarden met witte neuzen/aftekeningen mee. Zelfs als het al verbrand is.
en helpt het dan echt ???