Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Adrian schreef:De ervaringen van mensen die het allemaal al hebben meegemaakt in de praktijk, wordt hier meer op prijs gesteld, denk ik.
Wafel schreef:@ Huertecilla Zijn die voor oordelen nou echt nodig hier uit te spreken ?
caittom schreef:Ik zou dit ook willen doen alleen dat lukt niet echt op mijn leeftijd(12) en met mijn shetje die al moe is na een uurtje stappen. hihi maar als ik een groter paardje krijg en als ik boven de 18 ben ga ik dit absoluut doen. Ook ga ik als ik 14 ben bij 't reelaer jongerentrektochten doen
ikke schreef:Maar dat is toch geen punt!
Je gaat dan wat minder ver weg en naar adressen die al vertrouwd zijn. Prima start om de nodige ervaring op te doen; gewoon klein beginnen.
???
Jullie zijn lekker aan elkaar gewaagd, ik vind het zoals het meeste zinloze gekijf op Bokt weer es hilarisch voorspelbaar
. licorne schreef:*grinnik* laat ik nou denken dat Ikke die reactie bewust wegzet omdat 'ie WEET dat HC daar meteen met z'n eigen alwetende heiligenstatus overheen gaat vallen![]()
!

Citaat:ik wacht op je verslag! ben wel onwijs benieuwd hoe het verlopen is

natje86 schreef:is er ergens nog een verslag te lezen van deze reis?
Jammer dat ik ervan verdacht wordt deze site alleen te gebruiken als paarden-google want ik ben echt niet op zoek naar tips om ook dit soort trektochten te maken. Ben zelf niet eens zo'n held dat ik graag buiten rij. Ik vind het alleen erg interessant hoe het uiteindelijk verlopen is