Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sandra694 schreef:hoi hoi
ik heb dirk hier inderdaad over gesproken
dirk is een prima vent en kan dingen goed oplossen heb uitgebreid gesproken met hem maar we zijn tot de conclusie gekomen dat mijn meisje me toppertje beter af is bij een ander baasje,
ik wil niet met haar verder gaan en mischien wel haar karakter ermee verzieken
troi schreef:Hoezo is dit een slechte reactie van die handelsstal? Sorry hoor maar dat vat ik niet, wat was in jouw ogen (en die van killerbee gezien haar reactie) dan wel een goede reactie geweest? Paard niet terug accepteren? Ik vindt dit juist een topreactie van XXXX. Ze bieden je zelfs aan een nieuwe te bekijken. Hoeft niet, mag alleen. Dikke duim voor deze handelsstal wat mij betreft.
dees21 schreef:Jaja Vickylover is dat atrose niv 4 van belang als het paard het goed doet in de sport????
Zal er dan geen last van hebben wel? Anders kwam hij niet zo geklasseerd!
Maar het ligt 9 en half keer aan de ruiter als aan wat anders! Paard wordt zo geboren en gaat zo dood. Wel geen atrose maak allemaal niet uit. Als je ze moet voeren die het hebben en er geen last van hebben dan komt het niet goed!
Jou pony mag blij zijn dat ie heeft mogen wisselen van eigenaar! Het wass zon gevaarlijke pony en noem maar op! Maar het beestje was maar amper fatsoenlijk gereden en kon maar 1 versnelling! Hard.
Niks mis mee, daar netjes bijgereden en nu al vele prijzen gewonnen met een ruitertje van onder de tien!
Dus zet je frustraties aan de kant en accepteer zoals het is. Je hebt je eigen pony daar heen gebracht! Dus je benoemt nu dat die dan ook wat mankeerde?? Beetje vreemD!
Een goede ruiter maakt het verschil, goed voeren, juiste supliementen en de paarden komen er wel!

dees21 schreef:Niks persoonlijks! Maar je bent me vergeten, denk nog Eens goed na.
Jammer dat je de volgende stap niet neemt.
Laat het voor wat het in jou ogen is!
Ben blij met zoe,
Hun zijn blij met pricsilla en met vicky. Zijn goed terecht gekomen dus whats the problem?
Al doende leert men. En dat is voor jong en oud zo.
sorryy!