Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tis 1 uur en 15 minuten rijden, maar gaan onderweg ook nog lunchen
(de mega stokbroden/sandwiches ga ik echt wel missen van Frankrijk, als we weer terug in NL zijn haha) En tis waarschijnlijk een hele mooie route die we gaan rijden daarnaartoe
35 graden 

(terugweg in 1 keer gereden, 10:30 vertrokken, 0:45 thuis
)
K reed op Belle, wat een geweldig paard!
en zo gigantisch snel man!
Ze had een vorm van autisme,,, en zulk soort personen horen gewoon niet op zo'n ruitervakantie thuis! Dat merkten we de 1e dag al. Ik ergerde me later ook echt kapot aan dr (zielig voor haar, maar tja...). En het gekke was, haar ouders hadden via mail een filmpje opgestuurd van de site naar dat meisje, en hadden haar opgegeven. Verder wist ze niets, ze wist alleen dat ze ''koeien ging opjutten''. Beetje raar toch? (ze waren er al een week op vakantie in de buurt, en dr ouders zetten dr af met de woorden: 'nu hebben wij ook een week vakantie voor ons alleen') En ze kon ook nog eens niet rijden, dr ouders hadden haar gigantisch overschat. Bij aankomst vroegen ze hoe lang ik al paardreed, dus ik zei zo, 9 jaar, zegt die moeder: ohw dan zullen jullie wel de enige 2 zijn die goed kunnen rijden! (zij reed 3/4 jaar op manege) 
De dagen erna heeft ze dan ook niet meer meegereden, maar goed ook! Ze mocht wel even in de wei rijden maar daar kon ze nieteens fatsoenlijk draven en galop kreeg ze er ook niet uit. (ze reed op Trigger)
ze werd woensdagochtend weer opgehaald door dr ouders want het ging gewoon niet! En ze wilden nog de helft van hun geld terug ook!(kregen ze niet) Ik was zo blij dat ze weg was joh! niet omdat ik dan een eigen kamer had, maar gewoon omdat het zo veel rust gaf, voor iedereen!
Gelukkig hoefde ik niet in het moeras te stappen hahah een ander Engels meisje die wilde dat wel doen maar was iets dieper dan ze dacht
die stond tot haar heupen erin. Gelukkig had ze chaps aan die ze uit kon doen xD Die zaten helemaal onder de blubber haha. 

Echt geweldig!

heb er 210 gemaakt 
) Ik weet niet of die ook naar jou verzonden worden of mogen worden om op de site te zetten (dat weet Nikki wel), maar anders zou k ze ook wel via We Transfer kunnen verzenden. Er zitten een hele hoop bruikbare foto's bij!

(de portretfoto's van tussendoor zegmaar xD)

denk dat k vannacht mn laptop maar ff aan laat staan haha xD Hij geeft namelijk 5 uur aan. En ik heb de kabel erin zitten xD 
Ben benieuwd als ie af is, hoe t er dan uit ziet

Geen dank xD