Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:29

Ik draag dus vrij weinig sport BH's, hooguit bij het hardlopen en bij sportschoollesjes, maar dus niet bij het paardrijden. :+
Ik ben inmiddels 40, ben zwanger geweest, heb dus een kind, heb maandenlang borstvoeding gegeven, ik sport en ik heb nog steeds enorm strakke borsten. Scheelt al dat ze niet groot zijn, maar hangen e.d., nee, ik zie het niet gebeuren. Hebben ze de bouw en vorm gewoon niet voor. Dus sorry, maar ik voel me niet geroepen. :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:39

Kiwipitje schreef:
Als je maar niet bestelt bij die Anita van kies de juiste sportbh. Google maar eens. Oplichtster.

Ah, dank je wel voor de informatie!

Sabine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:40

Nexus schreef:
Kiwipitje schreef:
Als je maar niet bestelt bij die Anita van kies de juiste sportbh. Google maar eens. Oplichtster.

Wat zijn wel betrouwbare online adressen voor bv de Shockabsorber?

Als je weet welke maat je nodig hebt (Perry Sport en Divoza hebben bv. Shock Absorbers in het assortiment), kan ik je http://www.boobydoo.co.uk en http://www.figleaves.com aanraden :j Ik heb bij allebei de shops zelf (meerdere keren) besteld, ze hebben een super klantenservice, snelle verzending en ze zijn vaak stukken goedkoper dan in Nederland. Ook hebben ze allebei regelmatig leuke aanbiedingen :) Ik ben echt een tevreden klant van beide webshops!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:43

Nexus schreef:
Kiwipitje schreef:

Wat zijn wel betrouwbare online adressen voor bv de Shockabsorber?

Als je weet welke maat je nodig hebt (Perry Sport en Divoza hebben bv. Shock Absorbers in het assortiment), kan ik je http://www.boobydoo.co.uk en http://www.figleaves.com aanraden :j Ik heb bij allebei de shops zelf (meerdere keren) besteld, ze hebben een super klantenservice, snelle verzending en ze zijn vaak stukken goedkoper dan in Nederland. Ook hebben ze allebei regelmatig leuke aanbiedingen :) Ik ben echt een tevreden klant van beide webshops![/quote]
Moet eens kijken, ga wel een keer passen bij de perry en dan online bestellen denk ik maar! :j

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:58

gr_roos schreef:
Ik lees net dit op de Telegraaf, dat springen is nog niet zo gek ;)

http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beau ... html?p=2,1

haha ik spring altijd als ik een BH koop :d. heb ik een fijne koop ik er gelijk meerdere vooral bij de Hunkemuller hebben ze nog wel eens akties :d

Pff strapless neee nooit meer die werken niet bij mij zakken altijd af mijn borsten zijn te zwaar ervoor.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:06

3timesmom

Re: Met je kont in het zadel? DRAAG TOCH EEN SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:13

ik volg dit topic even. Ik draag zelf marie jo intense, maar volgens mj kan het nog beter.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:14

Vjestagirl schreef:
gr_roos schreef:
Ik lees net dit op de Telegraaf, dat springen is nog niet zo gek ;)

http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beau ... html?p=2,1

Die 2 meiden die er samen in staan hebben ook alle 2 3x niets, geen wonder dat het blijft zitten!

Nouja die ene heeft een beetje en die vallen er bijna uit, en die ander heeft niets dus daar zie je ook niets bij gebeuren.
Doe mij maar gewone bh's, pak wel tape ofzo en maak er zelf een strapless bh van :+ (auw, pijnlijk idee _O-)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:15

Bij mij schud er niks :+ Zit mooi vast met een gewone strakke bh :) Ik heb zelfs een saph die mooi strak hoog valt met 3 haakjes :)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:18

Gowlan schreef:
Doe mij maar gewone bh's, pak wel tape ofzo en maak er zelf een strapless bh van :+ (auw, pijnlijk idee _O-)

tape :')
Bij een strapless jurk oid doe ik altijd een corsetje aan... blijft prima op z'n plaats allemaal.
En ik heb ook een "band" bh, dat zit ook prima... maar iig niks voor bij het knolhobbelen :+

Loezoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:18

ik heb zelf de shock absorber, (twee in het wit, één in het zwart), al heb ik maar 'n 70B-tje :o
Maar merk wel altijd érg goed het verschil als ik 'm 'n keer vergeten ben, vooral na het loswerken als ik ga doorzitten en alle oefeningen doorhobbel ;)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:21

c_alsemgeest schreef:
Gowlan schreef:

tape :')
Bij een strapless jurk oid doe ik altijd een corsetje aan... blijft prima op z'n plaats allemaal.
En ik heb ook een "band" bh, dat zit ook prima... maar iig niks voor bij het knolhobbelen :+

Ik zocht ooit een corsetje, vind ze er gewoon stoer uitzien!
Maar ik kan ze niet vinden in mijn maat?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:23

Ik draag zoveel mogelijk bh's met band, al is het maar 1 bandje door m'n nek. Een corset heb ik ook, een echte goede, die je ook gewoon als bovenkleding kunt dragen, en die kan idd onder strapless kleding.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:23

Ik heb altijd een gewone BH aan, met daarover heen een strak topje :) Is voor mij zeg maar de beste oplossing, want als ik van die dunne stofjes ala sportbh aanheb zie je bij mij teveel :o

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:25

Gowlan schreef:
]Ik zocht ooit een corsetje, vind ze er gewoon stoer uitzien!

bruidszaken hebben ze in alle maten... ook van lekkerder zittend spul, een beetje neopreen achtig... maar dan ademend.
Bij mijn huwelijk had ik ook zo'n corset aan, en dan de extreme pushup variant :+
Maar alles bleef prima op zijn plaats... ook tijdens het springen en hakken op het feest :')
Afbeelding

Maar volgens mij dwalen we af :P
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 13-04-11 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

daphneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:25

Ik ken het wel, maar ik gebruik het niet!
Heb totaal geen last van mijn borstel als ik aan het paardrijden ben..

Moet ik toegeven dat ik ook niet overdreven grote borsten heb gehad.
nu ik zwanger ben, ben ik wel 2 maten omhoog gegaan, wie weet volgt er nog een maat.
Dus misschien heb ik er wel last van als ik straks na mijn zwangerschap er weer opstap. ;) ;)

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:27

c_alsemgeest schreef:
Gowlan schreef:
]Ik zocht ooit een corsetje, vind ze er gewoon stoer uitzien!

bruidszaken hebben ze in alle maten... ook van lekkerder zittend spul, een beetje neopreen achtig... maar dan ademend.
Bij mijn huwelijk had ik ook zo'n corset aan, en dan de extreme pushup variant :+
Maar alles bleef prima op zijn plaats... ook tijdens het springen en hakken op het feest :')
Afbeelding

Maar volgens mij dwalen we af :P

Zoooo echt tof!
Dat wil ik ook als ik ooit trouw ! :=

natascha44

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:28

Ik rijd altijd met een sport bh..vind het ook geen gezicht, die hobbelende ballen haha..
Ik heb alleen op zondag en na het douchen s'avonds een gewone aan..

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:28

Ik droeg vroeger nooit een sport-bh (cup D). Omdat ik er zelf nooit last van had of zo, tot ik een programma voorbij zag komen waar een meisje van 24 al haar hele leven paardreed en dus nieuw gigantische hangborsten had. Echt heel sneu en ze kwam dus bij een chirurg voor een boob-lift. Hierdoor ben ik spontaan sport-bhs gaan dragen en ga ik nooit meer zonder!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:29

winia4ever schreef:
Ik ken het wel, maar ik gebruik het niet!
Heb totaal geen last van mijn borstel als ik aan het paardrijden ben..

Moet ik toegeven dat ik ook niet overdreven grote borsten heb gehad.
nu ik zwanger ben, ben ik wel 2 maten omhoog gegaan, wie weet volgt er nog een maat.
Dus misschien heb ik er wel last van als ik straks na mijn zwangerschap er weer opstap. ;) ;)

Is het echt zo erg dat je tieten groter worden bij een zwangerschap? En na je zwangerschap, herstellen ze dan weer naar 'normale maat' of worden ze dan kleiner, of zelfs groter?

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:30

Ik rij ook altijd met een sport-bh, gewoon om het simpele feit dat het beter zit en ik anders na 2 uur buitenrijden mijn geliefde voorgevel echt wel voel (cup D, zonder sport-BH hobbelt dat echt behoorlijk :+ ).
Sterker nog, ik doe soms, bovenop de sport-bh, nog zo'n lekker zittende ahh? bra achtig ding eroverheen, prima combi! En ja, dan komt er maar een randje boven mijn t-shirt uit, comfort gaat in dit geval boven uiterlijk!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 15:41

Gowlan schreef:
Is het echt zo erg dat je tieten groter worden bij een zwangerschap? En na je zwangerschap, herstellen ze dan weer naar 'normale maat' of worden ze dan kleiner, of zelfs groter?

Mijn zus noemt haar "voorgevel" nu theezakjes na 3 zwangerschappen :') Die had een mooie c cub, maar ik denk dat het nu een a-tje is geworden :(:)

Turbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:30

ik heb er nooit mee gereden, en ik heb er totaal geen last van :o

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:37

kleinvosje schreef:
Ik heb geen last van zichtbare tepels hoor, in mijn sportbeha. Gebruik die van Livera, zitten erg comfortabel.

Die heb ik ook :D Van hun eigen merk, dat zijn echt hele fijne dingen! Ik koop ongeveer elk jaar een nieuwe en niks geen gehos en gehups en weet ik veel wat nog meer :))

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 16:44

Naast het feit dat je er mega hangtieten van krijgt (op sommige hier na :+ ) is het ook gewoon niet om aan te zien als alles heen en weer klotst en schud ... :D