Ivm dat ik uit je posts opmaak dat hij meer een politieagent doet die dingen opdraagt dan ook echt jou daadwerkelijk 1. helpen 2. Vertrouwen geven 3. Het leert begrijpen 4. Iig praat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ivm dat ik uit je posts opmaak dat hij meer een politieagent doet die dingen opdraagt dan ook echt jou daadwerkelijk 1. helpen 2. Vertrouwen geven 3. Het leert begrijpen 4. Iig praat
Maar bij ons zijn ze daar ontzettend goed in!
Je kunt hem inderdaad best vragen wat het plan is en evt. zelfs wat zijn beweegredenen zijn. De man klinkt niet onredelijk. 
Maar dat zul je bij het doorlezen waarschijnlijk nog wel tegenkomen, want ik geloof dat ik het al eens gezegd heb.
. Dan zit je de eerste 3 minuutjes daarna wel ff iets minder lekker. Op zich had ik op het moment zelf geen tijd om te schrikken want mijn paard was enorm braaf en stond zo weer stil op stem en lichaamstaal van de longeur
gelukkig
ilze schreef:Je moet doen waar jij jezelf het meest prettig bij voelt. Ik doe zelf ook geen dingen waar ik me niet prettig bij voel.
Nemurin schreef:Angst is er om te overwinnen en niet om te gehoorzamen, want de helft van de tijd zit er toch geen logica achter.
), dat hij zeer overtuigend was, en het hele feit dat ze een topic opent omdat ze het zelf toch twijfels heeft over de gang van zaken.
Maar dat is het gevoel dat ik erbij krijg.Waves schreef:Ze is een volwassen vrouw, geen kind. Daar kan je het gewoon over hebben lijkt me.