Van B naar L1, wel of niet?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kenjiro

Re: Van B naar L1, wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:00

Rij een keer hc en kijk dan hoe dat gaat.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:04

Joh, beetje ballen hebben hoor. We hebben hier over de L1 waar een miniem stukje wijken wordt gevraagd tov de vorige klasse. That's it. Het gaat hier niet om de grand prix.
Gewoon doen. Weet je meteen weer waar je aan moet werken. Die instelling heb ik al twee jaar en het verloopt tot nu toe nog niet heel slecht. ;)

Vind het gros hier wel erg betuttelen. :=

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:11

Gewoon L1 starten hoor! Lekker rijden en even bekijken wat je punten zijn. Valt het mee, nou prima lekker wedstrijden rijden in de L1. Valt het tegen, even doortrainen op die puntjes en dan nog een keer starten wanneer je denkt dat het weer wat beter gaat. Vooral niet zo lang doorkachelen in de B! Zonde van je geld, wedstrijden zijn duur genoeg, en een verliespunt rijd je echt niet zomaar.

JessicaD88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:14

smeetjoew schreef:
Joh, beetje ballen hebben hoor. We hebben hier over de L1 waar een miniem stukje wijken wordt gevraagd tov de vorige klasse. That's it. Het gaat hier niet om de grand prix.
Gewoon doen. Weet je meteen weer waar je aan moet werken. Die instelling heb ik al twee jaar en het verloopt tot nu toe nog niet heel slecht. ;)

Vind het gros hier wel erg betuttelen. :=

:D helemaal mee eens!

jhersisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 16:18

Ik zou eerst zorgen dat hij niet meer stijgerd en het wijken onder de knie heeft want vanaf l1 kan je ook worden terug geplaats als je teveel verlies punten rijd. Ik zou dus les nemen bij een goede instructeur(insturctrisce) en die jou laten adviseren of je er klaar voor bent.

Suc6

lx3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 07:01

Oké, bedankt allemaal. Dit topic zet gewoon door hoor. Maar dit is een vervolg zegmaar. Hihi.
Ik heb afgelopen Zaterdag mijn eerste x L1 gestart.
Met de punten : 184 en 187. Nu ben ik hier erg tevreden over voor zijn eerste L1 proefje.

Meningen?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 08:33

Welke mening ben je naar op zoek?

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 10:23

Gewoon L1!!!!

Het gaat om 2x wijken. Heb je daar 2 5en voor, dan moet je voor wat anders 2x een 7 rijden.
Dat is gemiddeld ook weer een 6...
Alles wat je minder als een 6 rijd, moet je met een ander onderdeel compenseren.
En al rij je een keer geen WP nou en!!! Zolang je maar lol hebt. De WP-tjes komen vanzelf :D

Overleg even met je instructrice, wat vind zij ervan?

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 10:24

lx3 schreef:
Oké, bedankt allemaal. Dit topic zet gewoon door hoor. Maar dit is een vervolg zegmaar. Hihi.
Ik heb afgelopen Zaterdag mijn eerste x L1 gestart.
Met de punten : 184 en 187. Nu ben ik hier erg tevreden over voor zijn eerste L1 proefje.

Meningen?

Hihi, lees nu je berichtje pas (overheen gelezen)...
Super toch! Viel toch wel mee ;)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 11:41

hee wat goed! Ondanks de twijfels

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 16:40

jhersisia schreef:
Ik zou eerst zorgen dat hij niet meer stijgerd en het wijken onder de knie heeft want vanaf l1 kan je ook worden terug geplaats als je teveel verlies punten rijd. Ik zou dus les nemen bij een goede instructeur(insturctrisce) en die jou laten adviseren of je er klaar voor bent.

Suc6

Onzin. Je kunt niet van L1 naar B moeten :n Daarbij moet je voor een verliespunt wel heel bagger rijden, als je zo de bak door gaat snap je zelf ook wel dat je beter kunt afgroeten.

Super dat het goed ging :)

lx3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 10:27

Scum schreef:
Welke mening ben je naar op zoek?

Haha,
Omdat veel mensen zeiden van je kan het beter niet doen. En nu zou ik graag willen weten nu ik mijn punten heb wat ze er nu van vinden. Nog slecht of toch niet. Ik ben er best tevreden mee.

dit weekend had ik 177 178 pnt.
Helaas, maar dat vind ik niet erg. Ik zat er zelf ook niet lekker op.
Er zijn ook mensen die dan zeggen dat ik er gelijk mee moet stoppen * noem geen namen*.
Ik vind het leuk om meningen te horen.