Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brendaaaa schreef:Maar, jullie rijden normaal wellicht wel in mijn situatie zal dat natuurlijk nooit gebeuren. Zouden jullie hem dan ookg ewoon aandoen? Ik denk dat dat mensen me voor gek verklaren; waarom een rijbroek aan als je toch nooit zal rijden.
Ik vind het gewoon lekker zitten en ga niet met mijn dure spijkerbroeken naar mijn paarden. 
aafje87 schreef:Als ik weet dat ik niet ga rijden doe ik geen moeite van het omkleden en ga ik gewoon ik mijn kleding die ik s'morgens aan heb getrokken naar mijn werk.
Als mijn kleding mag "vies" worden(en eerlijk hoe vies wotrdt kleding nou bij de paarden? Hooguit het luchtje en sporadisch een vieze snoet tegen je benen). daar hebben ze een wasmachine vooruit gevonden!
Het gebeurt dus wel eens dat ik in mijn nette krijtstreep pantalon bij de paarden ben en lekker aan de wandel ben met de dame die ik normaal rij.
Ga ik op een dag dat ik niet werk dan is het gewoon een spijkerbroek, shirt en evt. vest/trui/bodywarmer oid.
Brendaaaa schreef:Nouuuuu ik moet nogal eens 6 shetlanders uit een blubberweiland halen dus mijn spijkerbroeken (vooral de pijpen) zagen er telkens niet uit. Ik heb nu lekker een paar rijbroeken op de kop getikt, en hoef mijn goede spijkerbroeken niet meer t egebruiken!