Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
thanks!
NatasjavE schreef:Irene2 schreef:hoeveel procent hackney en gelders is die van mij nou eigenlijk?
(Jonker uit een merrie van droomwals?)
Hoe heet je paard? o...wacht staat in je profiel![]()
12,5% van Lorton en 6,25 van Waterman. 18,75% Hackney de rest is Gelders. Het maakt hem 100% KWPN overigens

M_i_R schreef:een vierjarig tuigpaard die, als ik het goed begrijp, niet betuigd en bereden is? heeft ze nog predikaten? Hoe toont ze, is ze correct gebouwd?
Wat hierboven ook al staat: Tuigers gaan voor minder dan rijpaarden (gelukkig) en ook de rijpaarden gaan momenteel niet zo hard.
helemaal als je bedenkt dat de markt nu slecht is. M_i_R schreef:oke, dus ze kan al wel wat en heeft zelf geen predikaat. Ik weet wat die van mij heeft gekost en die was net zo oud, ook licht aangereden (door mezelf weliswaar dus ik wist precies wat ik in huis haalde) maar ook al betuigd en ze is ster. Tevens stond ze te koop op het moment dat er net bekend werd dat er te weinig 3 & 4 jarige patijntjes te koop stonden en was de markt dus redelijk goed. met dat in het achterhoofd zou ik er max. 1500, maar liever 1000 voor gevenhelemaal als je bedenkt dat de markt nu slecht is.
dan weet ik dat... zijn vraagprijs was 4000 euro
en het vervelende voor jou is: jij wil hem graag hebben en dat kan hij tegen je gebruiken! Maar 4000 is echt van de zotte.
dat vind ik nogal een flinke som geld!
), maar we hebben nog zeker keus uit 7 dan. Paarden kunnen aangespannen zo het verkeer in.
NatasjavE schreef:Schangah schreef:NatasjavE onder aan pag. 5 had ik nog een vraag gesteld. Zo het fijn vinden als je een reactie geeft
Ja klopt Larda heeft 2 x Cambridge Cole op het papier staan en heeft 25% Hackney.
Venezia heeft dan inderdaad 12,5% Hackney en het volbloed precentage wat paardenfokken aangeeft.
NatasjavE schreef:Larda oogt best Gelders maar om dat goed te zien moet je haar in het echt zien.
Ze heeft wat veel veredelingsbloed( Engels Volbloed en Hackney) maar als ze erg goed in het gelderse type staat kan ze onder de dispensatie regeling vallen.