Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
superlise schreef:Totdat jou paard een keer in de kreukels ligt, dan blijft ie opeens wel binnen.
Maargoed ontopic, Volgens mij is het alleen vorig jaar zo erg geweest qua winter en tja dan kun je nog denken en hopen dat dat eenmalig was. De winter van 2006, 2007 en 2008 heb ik gewoon in ons buitenbakje kunnen rijden en was er niet zoveel aan de hand als vorig jaar en nu. Maargoed ik heb dan ook het zieligste paard van de wereld want die mag niet naar buiten, zijn poten breken in een paddock of de wei..
), en hij weet als geen ander hoe belangrijk het
).
superlise schreef:Nou hetzelfde als vorig jaar, op stal. Een pad vegen/strooien/harken naar de molen, de molen schoon + zout en that's it..
Wimmus, ''de enige'' ? hahaha denk jij nou echt dat iedereen zijn paardje naar buiten doet, tja het verschil zit hem wel in het feit dat zodra je op bokt zet dat je paard niet buiten komt je véél commentaar krijgt want hier vind iedereen vooral zichzelf erg goed.
* Met hier bedoel ik bokt overigens, niet perse dit topic.

superlise schreef:Totdat jou paard een keer in de kreukels ligt, dan blijft ie opeens wel binnen.
Maargoed ontopic, Volgens mij is het alleen vorig jaar zo erg geweest qua winter en tja dan kun je nog denken en hopen dat dat eenmalig was. De winter van 2006, 2007 en 2008 heb ik gewoon in ons buitenbakje kunnen rijden en was er niet zoveel aan de hand als vorig jaar en nu. Maargoed ik heb dan ook het zieligste paard van de wereld want die mag niet naar buiten, zijn poten breken in een paddock of de wei..
, hij genoot er echt van dus dat doen we morgen gewoon weer. En dan alleen nog ervoor zorgen dat meneer kan blijven drinken ook in de nacht natuurlijk! Dus dan zetten we gewoon twee grote emmers met lauw water in de stal neer en in de ochtend weer vers lauw water buiten in zijn paddock. (natuurlijk wel blijven controleren dat deze niet bevriezen de dag door.)
capopjekop schreef:Prima dat die van jou het er goed op doen, ik geef alleen aan dat die van mij dat niet zouden doen. Weet trouwens niet of je mij ook bedoelde. Als dat niet zo is dan vergeet dit bericht maar
Trouwens gewoon interesse, maar dat de grond hard is maakt toch niet uit? Als hij maar vlak is. Maar goed zo zie ik dat.