Ik kies meestal pikeur van rijbroekn omdat ik ze meestal heel mooi vind en ze zitten nog goed ook verder vind ik de ankydoeken ook suepr mooi !
GamblersCup
Geplaatst: 26-01-11 15:47
Ik kijk voornamelijk naar de prijs. Het hoeft van mij niet allemaal duur, duurder, duurst. Ik heb al mijn spullen in het zwart, maakt mij niet uit wat voor merkje er op zit, als het maar zwart is. De lederen artikelen (zadel, hoofdstel, laarzen) heb ik wel wat duurder, dat moet van goede kwaliteit zijn: Kieffer, Otto Schumacher, Cavallo. Goedkopere artikelen (zadeldekjes van 10 euro bijvoorbeeld) kan ook makkelijk weer vervangen worden als het gaat slijten.
Dus voor mij geen merken, ik kijk naar de prijs en heb dus alles doorelkaar.
Ik kijk eigenlijk (bijna) nooit naar het merk. Meestal kijk ik naar het uiterlijk en naar de prijs en hoe het aanvoelt (bij dekjes, halsters etc.) Ik vind het merk eigenlijk totaal niet belangrijk.
Rijbroeken het liefst van eurostar, heb ik nog nooit een slechte ervaring meegehad en blijven supre lang mooi. De kleding erom heen Kingsland, mooi , goed en zit heerllijk^^
ik heb van alles en nog wat een merken.... ik probeer altijd goedkoop uit te zijn. Qua rijbroeken heb ik van alles en nog wat, heb een hoop pikeur en cavallo gekregen, zelf koop ik vaan harry's horse of iets wat in de aanbieding is.
Ik heb zelf een hele dure smaak helaas.... alleen mijn bankrekening en mijn smaak zitten niet helemaal op dezelfde golflengte.... ik luister maar naar de bankrekening!
Ik ga altijd voor de volgende merken Kieffer, Stubben, Eskadron, Eurostar, Bucas, Petrie, Mountain horse, Dobert, kavalkade Waarom goede kwaliteit en pasvorm en duurzaam.
ik ga voor iets dat ik leuk vind en dat dan waar is voor mijn centen
Miracle_
Geplaatst: 01-02-11 23:07
Scapa ik ben echt een scapa freak, vooral dekjes, die MOET ik gewoon hebben Voor de rest, HH vind ik erg fijn, Premiere ben ik ook erg tevreden over, dat zijn mijn meeste vaste merken eigenlijk. Soms ook nog BR, Eurostar en Jos Lansink..
HH vind ik echt een fijn merk, het is niet duur en ze hebben ook nog is leuke dingen van opzich nog goede kwaliteit.
moonfish13
Geplaatst: 03-02-11 22:41
Ik heb geen merkvoorkeur, maar kom wel vaak uit bij A merken voor paardenspul. Maar meestal wel in de aanbieding of tweedehands. Kleding maakt mij niets uit op laarzen en een cap na.
djingo3
Geplaatst: 04-02-11 14:46
ik heb meestal niet echt zoiets van dat t perse van anky of pikeur moet zijn integendeel!paardrijden &paarden houden is al duur genoeg dus waarom dan nog duurdere spullen kopen spullen van pfiff zijn ook erg goed &erg prijsgunstig maar soms mag t ook duurder maar alleen als de kwaliteit goed is! maar rijbroeken heb ik wel meestal van harry's horse
xStrawberry
Geplaatst: 05-02-11 20:48
Mondoni! Geen idee wrm, toen ik begon met paardrijden, kreeg ik een rijbroek van Mondoni voor mijn verjaardag Sindsdien heb ik haast niks anders meer
Meestal gewoon de goedkopere merken voor rijbroeken. Maar heb nu een broek van BR en die zit toch wel lekkerder dan de goedkope niet bekende merken. Hopen dat ie ook langer meegaat.
Voor dekjes heb ik ook BR, hoofdstellen net wat ik tegen kom, beenbescherming gebruik ik niet. En dekens gebruik ik ook niet vaak ook maar net wat ik tegen kom.
Chrlooott
Geplaatst: 05-02-11 20:54
HV-polo! . Voor broeken heb ik niet echt een merk, maar spullen voor 't paard, zijn meestal zo goed als altijd van Hv-polo.
Het mooiste merk :p Ik weet het, dat is persoonlijk. Maar ik klamp me niet vast aan een bepaald merk. Ik kies op basis van prijs/kwaliteit en of het me aanstaat
Ik ga voor kwaliteit/prijs verhouding. Ook vind ik bijv. het ene dekje van merk A mooi maar het andere denkje van merk A niet.
Fleurtje100
Geplaatst: 06-02-11 01:27
Dekens altijd van horseware, want dat zit het beste. Heb tot nu toe meestal de Rhino's gekocht, net iets goedkoper dan Rambo. Met zweetdekens maakt het me niet zoveel uit. Voor broeken altijd pikeur, dat zit echt het beste. Verder pak ik meestal wat betaalbaar is en er goed uitziet. Soms komt er een keer een Scapa of Stubben dekje maar mijn voorkeur gaat meestal goedkopere merken zoals BR of huismerk van Drunen. En beide hoofdstellen zijn van Kieffer (opgeleukt met mooie frontriem), maar dat is eigenlijk mee toeval. Moet ook wel zeggen dat mijn paard al 5-6 jaar met dezelfde dekens doet en ik met broeken ook 4-5 jaar kan doen, dus de prijs betaalt zich wel terug in de kwaliteit. Eigenlijk doe ik met al mijn paardenspullen heel erg lang.
Ik heb trouwens ook redelijk 'vaste kleuren' alles wat ik koop voor op stal is overwegend bruin of blauw. Aan trends doe ik op paardengebied over het algemeen niet mee. Ik vind die hippe kleurtjes meestal niet zo mooi, en vind het zonde van het geld.
Hier ook iemand die verwacht dat de spullen lang mee gaan. Voor paard ga ik voor de merken Kieffer, Eskadron, Amigo (Horseware), BR, dan heb ik alles wel een beetje. Verwacht goede kwaliteit dat minstens een jaartje of 5 mee moet gaan en toch tegen een stootje kan. Ook Eurostar, Scapa en PK is zeker een bezoekje waard. Voor mijzelf ben ik makkelijker. Rij weinig, dus mijn rijbroek slijt niet snel. Heb 2 Eurostar's, al jaren en die bewijzen zich aardig. Wat betreft schoenen, Ariat
Hou niet echt van de budgetmerken, HH, Pagony, enz. omdat de kwaliteit mij vaak wat tegen valt.