''Aanranding'' tijdens buitenrit (omgeving cuijk)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:48

Ach, meisje.. :(:)

Wat lopen er toch een stelletje zieke mensen rond op aarde.
En wat een lef om een paard zomaar bij de teugels te pakken.
Je paard had eigenlijk een keer goed in zijn ballen moeten trappen. :o

Fijn dat hij nog 7 extra dagen vast zit!
Misschien leert hij ervan.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 00:58

Pff heftig verhaal, wat lopen er toch enge viezeriken rond ! Ik ben 1x in het bos toen ik samen met iemand (gelukkig een man !) reed ook eens zo'n mafkees tegen gekomen, die was duidelijk gek. Hij liet niks zien ofzo, maar hij was iig ver heen. Tijdje geleden reed ik op het strand en ik wilde een opgang omhoog gaan bij een strandtent waar je eigenlijk niet met paard op mag (wist ik, maar was korter en dacht dat de strandtent dicht was) en ik wist wel dat die man van die strandtent altijd paarden tegen hield. Maarja, ik zag die vent pas toen ik dus al bijna daar omhoog gereden was dus ik wilde er door. Hield hij ook mijn paard vast en boos doen enzo, dus ik zeg ''ik wil dat je mijn paard nu los laat'' heb 't wel 10x gezegd denk ik, gewoon niet doen dus he ! Mijn paard is zo'n braverd dat hij het allemaal gewoon liet gebeuren. 2e maatregel was dus : zweep. Tja, die pakte hij vast en brak hij bijna en begon ie ook nog tegen mij te dreigen als ik 'm zou slaan enzo. Tja, was meer bang dat die hufter mijn paard wat aan zou doen dan mijzelf.... Ik was zelf fout maar wat hij deed is ook zéker niet normaal. Hij had dan wel geen verkeerde bedoelingen op seksueel gebied maar dat idee creeert hij nu wel over zichzelf, sukkel. Pfff heb me toen ik omgedraaid was zooooo kwaad gemaakt over die vent ! En zal ook zéker aan mensen die in dezelfde omgeving rijden vertellen wat die kerel doet. Godzijdank heb ik nog nooit echt potloodventers oid gezien, maar m'n zweep heb ik niet voor niks....

Munnie

Re: ''Aanranding'' tijdens buitenrit (omgeving cuijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 01:01

Zo dit is even dicht in de buurt. Maar verschrikkelijk dat je dan niks kan en zo een man dan ook nog je paard een soort van misbruiken is met jou in gedachten.
Hopelijk krijgt die man een leuke straf waar die even mee bezig is maar helaas zou die het over een tijd zo weer ergens kunnen doen.. Ik zou je vooral niet bang laten maken en nu die nog vast zit lekker gaan rijden buiten. Ondertussen misschien een maatje zoeken die met je mee kan gaan?

Sterkte en super gehandeld hoor ;)

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 01:53

Ik vraag me af of dit dezelfde persoon is die een aantal jaar terug, zeg een jaar of 5 ook al bezig was hier in het gebied.
Ik en mijn vriendin hebben hier langs de maas ook al eens iemand om hulp horen roepen waarna we kei hard die kant op gerend zijn maar we alleen nog een man met een hond zagen.
Een aantal weken daarvoor zijn 2 mensen van stal terug komen rijden met het verhaal dat er ook een potloodventer rondliep.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 09:38

kyrkelover schreef:
Ik vraag me af of dit dezelfde persoon is die een aantal jaar terug, zeg een jaar of 5 ook al bezig was hier in het gebied.
Ik en mijn vriendin hebben hier langs de maas ook al eens iemand om hulp horen roepen waarna we kei hard die kant op gerend zijn maar we alleen nog een man met een hond zagen.
Een aantal weken daarvoor zijn 2 mensen van stal terug komen rijden met het verhaal dat er ook een potloodventer rondliep.

Ja precies! Dat was wel zoon tijd geleden volgensmij, weet nu zeker datik een zweep mee neem als ik langs de maas ga!

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 11:03

Munnie schreef:
Zo dit is even dicht in de buurt. Maar verschrikkelijk dat je dan niks kan en zo een man dan ook nog je paard een soort van misbruiken is met jou in gedachten.
Hopelijk krijgt die man een leuke straf waar die even mee bezig is maar helaas zou die het over een tijd zo weer ergens kunnen doen.. Ik zou je vooral niet bang laten maken en nu die nog vast zit lekker gaan rijden buiten. Ondertussen misschien een maatje zoeken die met je mee kan gaan?

Sterkte en super gehandeld hoor ;)

Ik heb hiervoor al nieuw topic geplaatst maar helaas nog geen reacties...

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 11:20

Heel goed van je dat je dit toch hebt geplaatst, al is het om van je af te schrijven en anderen te waarschuwen. ;)
Wel fijn dat je zo goed geholpen wordt door de politie en nu ook weet dat hij 7 dagen langer vast zit.

Die idioot beperkt jou dus in het gaan en staan waar jij wilt als hij weer vrij komt.
Dat soort vreemde vogels beseffen gewoon niet wat ze anderen aandoen met hun acties. _-:(

Wel een goed idee om een rijmaatje te zoeken; misschien kan er een sportieve fietser met je mee?

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:15

liekevb schreef:
Mijn paard staat sinds een half jaar bij mijn vriend, ken daar helaas niemand, dus samen rijden zit er niet in helaas. :\
dus ik ga toch maar vragen of iemand de eerste paar keer mee wil fietsen...

Schrik toch wel een beetje van je bericht,heel veel sterkte bij het verwerken hiervan.

Bij deze bied ik me aan om samen met jou en je paard het stuk nog eens te gaan rijden.
Ik woon 200 mtr bij je paard vandaan en rijd vaak het zelfde stuk als wat je beschrijft.

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:33

Hier nog een die (heel wat jaartjes geleden) in de bossen rondom de Rucphense hei precies zoiets heeft meegemaakt. Heel wat jaren heb ik niet meer durven buiten rijden!! Slachtofferhulp was toen nog onbekend en werd me dus niet aangeboden!
Wat bezielt dat soort mannen toch...en wat gebeurt het toch veel te veel!
Goddank kon je in het zadel blijven zitten...

Noniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 13:36

OMG.!! Wat zou jij geschrokken zijn.!! :(:)

Nu zeker even niet meer alleen buiten rijden?

Dat zulke mensen echt bestaan!! :(
Ga nu altijd met een zweep buitenrit maken, als er ooit zo iemand langs komt kan je hem verot meppen!!
DIe mensen horen in een gesticht!! :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:28

wat naar, helaas woon ik nu heel ver weg om een buitenrit maatje te zijn. en straks na mn verhuizing woon ik nog redelijk ver weg.
heel veel suc6 met de verwerking en graag hoor ik wat de rechter als laatste oordeel over die vieze vent heeft te zeggen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:35

He getver!

Wat een ***letje rozewater zeg :( ! Goed van je hoe je gehandeld hebt, nuchter en ook goed van je om dit te melden zowel bij de politie als op dit forum!

Ik heb altijd een zweep bij me zowel op de fiets als te paard, op zo'n gluipert sla ik mijn zweep stuk :( !

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 17:54

Joenalie1 schreef:
He getver!

Wat een ***letje rozewater zeg :( ! Goed van je hoe je gehandeld hebt, nuchter en ook goed van je om dit te melden zowel bij de politie als op dit forum!

Ik heb altijd een zweep bij me zowel op de fiets als te paard, op zo'n gluipert sla ik mijn zweep stuk :( !

Ook op de fiets? Hmm, eigenlijk wel handig als je door het donker of de polder moet fietsen.. :=

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 18:14

salome_maybe schreef:
Cuijk weer he? mijn vriendin woon daar, rijd geen paard, maar jezus, wat daar allemaal gebeurt! vooral in Cuijk Noord (waar zij dus woont) zijn ook al iets van 2 moorden geweest, en allemaal verkrachtingen... mmm, ze mag van mij voorlopig niet meer in dr eentje het bos in :o
maar wat zul jij je kapot geschrokken zijn! ik zou m heel hard in zn gezicht schoppen, of als je peerd wat kleiner is in zn Janus! en mischien voortaan met zweep, niet voor 't paard, maar voor de vieze mannetjes!

Cuijk noord is geen pretje nee := Maar echt in Cuijk kan je niet paardrijden ,daar is geen bos te bekennen :n

cloudya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 01:20

Ik heb bewondering voor je liekevb!!
Goed dat je anderen hiervoor wil waarschuwen en wow, dat je het kenteken hebt kunnen onthouden, knap!
Ik hoop dat je er verder geen last van zal hebben en dat je nog kan genieten van het buitenrijden in je omgeving!

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:39

Je hebt echt goed gehandeld door gelijk het kenteken door te geven. Petje af!
Ik hoop ook dat je nog van je buitenritten kan genieten, en je paard ook. Sterkte!

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 17:45

Wat vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken, wat een gestoord volk loopt er toch rond op deze aardbol. Vriendin en ik zijn vroeger een malloot tegengekomen die vond dat wij hem moesten bekijken. We waren 14 of ergens rond die leeftijd en zaten te paard. Vriendin riep "goh, wat is ie klein!!!" en gelukkig schrok de persoon in kwestie dusdanig dat hij alles weer dichtdeed en wegrende. Je hebt er goed aan gedaan om het hier te plaatsen, een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Xreneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:03

wat een stel achterlijke mensen lopen er eigenlijk rond op deze wereld.!
hoe triest ben je nou als je dit gaat doen ! echt joh ik kan me hier zo kwaad om maken! en idd wat boven mij ook al gezegd is ! echt goed dat je het plaatst zo zijn mensen gewaarschuwd en zullen ze misschien goed opletten je gaat er immers niet van uit dat zoiets zou gebeuren ! echt heeel triest dit !

Kayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:16

jeetje wat erg! je zal wel geschrokken zyn.. dat er zulke mensen rondlopen, vreselyk zeg! :(

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 23:43

Sambo Super aanbod hoop dat jullie dan veilig samen kunnen gaan rijden!

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:04

Jeetje wat heftig voor je!

Wat een vieze vent! Volgens mij was ik gaan gillen en had ik mijn paard aan het lopen proberen te krijgen! Maar wat knap van je dat je aan het kenteken dacht!!

Stiekem ben ik blij dat ik niet daar in de buurt woon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:07

jeetje het zal je maar gebeuren! Wat een gekken lopen er rond op de wereld..

Om die reden ga ik ook niet zonder zweep naar buiten.. Heb ik nog altijd iets om meer te slaan...

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 18:17

Jeetje wat heftig!

Knap dat je het hier neer durft te zetten.

Ik zou inderdaad ook geprobeerd hebben mijn paard in beweging te krijgen, met mijn zweep te slaan of mijn stijgbeugel tussen zijn ribben te planten.
Helaas lukt zoiets niet altijd.
Heel veel sterkte!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 21:24

Gatver en zo dichtbij ook. Dapper dat je je verhaal hier neer hebt gezet. Heel veel sterkte nog.

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 13:50

Ik werd gister gebeld door de politie,
dus hier even een up to date.

Hij zit weer 30 dagen langer vast.
En over ongeveer 2 maanden staat de rechtszaak gepland.

(alles wat hij nu zit is nog geen straf, dus stel hij moet dalijk 1 jaar zitten kunnen deze dagen daar niet vanaf gehaald worden)