[EA-CO] WAANZINNIGE strassdekjes en dekens
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lovely schreef:Janine1990 schreef:
Dat vind ik dus weer niet zo heel erg leuk, maar ik zoek wel nog een plastronspeld met lichtblauwe swarovskisteentjes.
.Citaat:Citaat:Janine1990 schreef:
Pas op met kijken, zet een zonnebril op
[EA-CO] WAANZINNIGE strassdekjes en dekens
Dat vind ik dus weer niet zo heel erg leuk, maar ik zoek wel nog een plastronspeld met lichtblauwe swarovskisteentjes
. Mijn
. Of de manen en staartspray.
(helaas niet allemaal zo mooi voor mijne portemonaie).
bertie schreef:Volgens de reglementen van de KNHS mag het bij dressuurproeven niet, en je kunt er voor uitgesloten worden.
Als je teveel bling op je paard of pony doet, en het rijden gaat niet zo geweldig, dan is het effect van de bling meer een vlag op een modderschuit.
Citaat:Art 118.
10. Het versieren van de staart of van enig ander deel van het paard door middel van
voor het paard oneigenlijke dingen, zoals linten en bloemen of anderszins, is niet
toegestaan. De manen en de staart van het paard mogen evenwel ingevlochten
worden.

bertie schreef:KHNS reglement Dressuur.
Artikel 118, punt 10:Citaat:Art 118.
10. Het versieren van de staart of van enig ander deel van het paard door middel van
voor het paard oneigenlijke dingen, zoals linten en bloemen of anderszins, is niet
toegestaan. De manen en de staart van het paard mogen evenwel ingevlochten
worden.
Lijkt me helder.
Je mag het natuurlijk proberen hoor, maar ga niet klagen als je erdoor wordt uitgesloten.![]()
Hier kun je het wedstrijdreglement vinden.