Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

miep1979 schreef:Ik had ook naar Ermelo willen gaan, maar ben er dan een paar dagen tussen uit gestuurd door mijn ouders en schoonouders :S dus ik ga aanstaande maandag naar Wormerveer, zijn er nog meer bokkers die daar heen gaan

_Linnie_ schreef:miep1979 schreef:Ik had ook naar Ermelo willen gaan, maar ben er dan een paar dagen tussen uit gestuurd door mijn ouders en schoonouders :S dus ik ga aanstaande maandag naar Wormerveer, zijn er nog meer bokkers die daar heen gaan
Ik ben er ook morgenavond
Tis alleen dichtbij m'n werk & vrij ver van m'n huis af, dus ik ga na m'n werk in Zaandam nog maar even voor hangjeugd spelen ofzo..

heenweg anderhalf uur over gedaan
vond de bijscholing een beetje teleurstellend.
ik durf niet zo goed te spreken in het openbaar maar gelukkig was dat niet nodig 

de haflinger

miep1979 schreef:Gister ook in Wormerveer geweest met wel file voor mijn kiezenheenweg anderhalf uur over gedaan
vond de bijscholing een beetje teleurstellend.
Wat ik wel goed vond is dat men de presentieformulieren gebruikte om mensen vooraan te krijgen, alleen een beetje jammer dat ik zelf dus ook aan de beurt kwamik durf niet zo goed te spreken in het openbaar maar gelukkig was dat niet nodig
Ik verbaasde me eigen over de onderlinge sfeer tussen de juryleden, het leek wel ons kent ons ik voelde me echt een vreemde eend in de kudde