Mijn droom zal hoogstwaarschijnlijk in duigen vallen..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

retivi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 15:44

Goh, wat vervelend. :(:)
Ik zie net dit topic en wilde best wel rijden.
Als ik zo omhoog zou zitten met transport voor mijn paard zou ik ook willen dat iémand me toch kan helpen. :))
Ik weet hoe vervelend het is om afhankelijk te zijn van transport met je paard!
Succes met het vinden van je droompaard!!!!

Sjolvir

Re: Mijn droom zal hoogstwaarschijnlijk in duigen vallen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:19

Dat is balen, dat het niet doorgaat, maar allicht dat er dichterbij een leuk verzorgpaard of iets dergelijks te vinden is.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:17

Angelita schreef:
Wat reageren sommige mensen hier belachelijk zeg.... ''Oh wel een zadel van 450 euro maar geen taxi voor 400 euro?'' Een paard ophalen hoeft helemaal geen 400 euro te kosten, dus natuurlijk probeert ze het dan op een andere manier te regelen.. Wat een rare vergelijking zeg.... :\
Net alsof je niet voor je paard kunt zorgen als je geen 400 euro aan een paardentaxi wil besteden, ik zou het persoonlijk juist belachelijk vinden om er zoveel geld aan uit te geven.

TS: is het al gelukt? :)

Ik vroeg haar alleen waar haar prioriteiten liggen.... Doodnormaal toch? En TS heeft ook allang geantwoord dat ze het zadel met rust heeft gelaten, paard zelf gaat waarschijnlijk even voor. Als jij frustraties hebt voeg dan iets toe aan een topic in plaats van iemand belachelijk te noemen! :(

Quandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 20:43

Als het in Friesland was geweest had ik met alle liefde willen helpen.

Veel sterkte ik hoop dat het lukt.