Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suusje1972 schreef:Langua: email me even je borst/taille omtrek dan meet ik de shirtjes even voor je na: info@amazonexl.nl
HuppaJenH: mijn ervaring is toch dat men meestal voor de basiskleuren gaat.
Sjoos: prijsklasse tot € 200,- daar heb je al een op maat gemaakt jasje van Equetech voor hoor.
Maar inderdaad een wat langer jasje zou mooi zijn.
huppaJenH schreef:wat vraagjes
Welke kleuren rijbroeken zouden jullie willen? Donkere of Bedekte kleuren of als ze in de juiste flatteuse snit zijn gemaakt in wat meer Trendy kleuren ?
Rijjasjes : zou je die liever op maat gemaakt in een duurdere prijsklasse willen of liever een een custom jasje in een goedkopere prijsklasse?
zou je het rijjasje in zwart, blauw of grijs willen of juist een meer opvallende ( accent) kleur als het toch mooi afkleed
Shirts: in rechte modellen, A modellen of aparte modellen die flatteus zijn
kortom we willen graag weten durven jullie in trendy kleuren als het maar mooi afkleed of ondanks dat toch liever afkledende en bedekte kleuren
Sjoos schreef:Suusje1972 schreef:Langua: email me even je borst/taille omtrek dan meet ik de shirtjes even voor je na: info@amazonexl.nl
Sjoos: prijsklasse tot € 200,- daar heb je al een op maat gemaakt jasje van Equetech voor hoor.
Ik zat naar deze te kijken:
Equetech Flexion
Is deze langer?
Lies21 schreef:@ Sjoos, nee? Waarom niet? En trouwens, ik wil HEUL graag een grote maat rijbroek met bandplooi maar kan hem nergens vinden!
Zakken op rijbroeken en bandplooie kleden JUIST af maar zijn er nauwelijks in grote maten! ( OOK een TIP HUPPAJENh)
Citaat:Ik merk dat heel vaak, shirtjes en broeken met een heel mooi model, wat super zou afslanken maar dan hebben ze helemaal niet in grote maten. Grote maten zijn dan vaak zo onflatteus en lijken soms net juttenzakken.
Lies21 schreef:@ Nuka, welk model is dat dan? Want ik kan geen grote maat vinden met bandplooi. Heb namelijk zelf ook de mondoni grote maat maar zonder bandplooi.
Bandplooi zou wel af moeten slanken omdat je buik dan minder zichtbaar is, ik heb zelf " gewone" broeken met bankdplooien en dit kleed ENORM af... plooien maakt bijna alles slanker haha.
Lies21 schreef:haha ja precies Nuka!
En weet je wat ik ook erg vind, staat er een advertentie dat ze grote maten modellen zoeken. De modellen moeten dan maat 42 hebben......??!!! Huh? De gemiddelde maat van de nederlandse vrouw IS 42!! Dat is dan toch geen grote maat?
Lies21 schreef:haha ja precies Nuka!
En weet je wat ik ook erg vind, staat er een advertentie dat ze grote maten modellen zoeken. De modellen moeten dan maat 42 hebben......??!!! Huh? De gemiddelde maat van de nederlandse vrouw IS 42!! Dat is dan toch geen grote maat?
Suusje1972 schreef:Langua: email me even je borst/taille omtrek dan meet ik de shirtjes even voor je na: info@amazonexl.nl
Suusje1972 schreef:Lies21 schreef:haha ja precies Nuka!
Nou ik zoek ook nog modellen maar dan maat 50!