paardrijden met een maatje meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:06

Langua: email me even je borst/taille omtrek dan meet ik de shirtjes even voor je na: info@amazonexl.nl

HuppaJenH: mijn ervaring is toch dat men meestal voor de basiskleuren gaat.

Sjoos: prijsklasse tot € 200,- daar heb je al een op maat gemaakt jasje van Equetech voor hoor.
Maar inderdaad een wat langer jasje zou mooi zijn.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:07

En shirtjes die ook lang genoeg zijn! zodat je niet hoeft te trekken! haha

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:07

Suusje1972 schreef:
Langua: email me even je borst/taille omtrek dan meet ik de shirtjes even voor je na: info@amazonexl.nl

Sjoos: prijsklasse tot € 200,- daar heb je al een op maat gemaakt jasje van Equetech voor hoor.

Ik zat naar deze te kijken:
Equetech Flexion
Is deze langer?

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:08

huppaJenH schreef:
wat vraagjes

Welke kleuren rijbroeken zouden jullie willen? Donkere of Bedekte kleuren of als ze in de juiste flatteuse snit zijn gemaakt in wat meer Trendy kleuren ?

Rijjasjes : zou je die liever op maat gemaakt in een duurdere prijsklasse willen of liever een een custom jasje in een goedkopere prijsklasse?
zou je het rijjasje in zwart, blauw of grijs willen of juist een meer opvallende ( accent) kleur als het toch mooi afkleed

Shirts: in rechte modellen, A modellen of aparte modellen die flatteus zijn

kortom we willen graag weten durven jullie in trendy kleuren als het maar mooi afkleed of ondanks dat toch liever afkledende en bedekte kleuren

Trendy kleuren voor mij, ik ga nu vaak voor donker en neutraal maar eigenlijk houd ik van kleur.
Er was hier op bokt eens een advertentie met broeken in felle gecombineerd met donkeren kleuren en die slankte dan heel erg af, dat bewees ze ook op de foto. DIE broeken zouden ze in grote maat moeten hebben.

Dusja, ik zou graag wat kleur willen dragen.
Daarnaast slankt A-model heel erg af, dus dat is wel mooi. En lange kleding, de meeste polo's in grote maat zijn veels te kort, omdat er geen rekening word gehouden met een flinke boezem.

En verder zou ik graag betaalbare kleding willen, ik hoef niets op maat gemaakt, juist wat goedkoper en dan misschien wel elk seizoen een ander jasje of meerdere shirts, zo blijft het leuk.

Sjoos

Re: paardrijden met een maatje meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:09

A model vind ik dan weer niet handig met een bandplooirijbroek.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:10

Dat vind ik zo frustrerend , XXXL = mt 44/46 :?

Ooit bij Divoza een jas mt XXL besteld, ik was zo blij dat ze een keer een grotere maat hadden tot dat ding binnen kwam. Mijn vriendin met mt. 40 was erg blij en ik een frustratie rijker :(

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:11

@ Sjoos, nee? Waarom niet? En trouwens, ik wil HEUL graag een grote maat rijbroek met bandplooi maar kan hem nergens vinden!

Zakken op rijbroeken en bandplooie kleden JUIST af maar zijn er nauwelijks in grote maten! ( OOK een TIP HUPPAJENh)

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:11

idd tiwi1969, dat kom ik ook vaak tegen, maten zijn niet altijd hoe ze horen te zijn....

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:13

Sjoos schreef:
Suusje1972 schreef:

Ik zat naar deze te kijken:
Equetech Flexion
Is deze langer?

Die Flexion (is een maat 52) is 75 cm vanaf bovenop de schouder tot onderaan het rugpand.
Hij hangt mij (1,78 meter) precies over de billen. Borstomtrek is 125 cm.

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:13

Bandblooi is wijder bij je buik, A lijn wordt ook wijd op diezelfde plek, dat is niet mooi. Mooier is dan een normaal wat langer shirtje.

Divoza heeft bandplooibroeken tot maat 48 geloof ik?
Verder heeft de ruitershop bij ons nog wel eens aanbiedingen van HKM oid met grote maten ertussen (bandplooi).

huppaJenH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:15

Lies21 schreef:
@ Sjoos, nee? Waarom niet? En trouwens, ik wil HEUL graag een grote maat rijbroek met bandplooi maar kan hem nergens vinden!

Zakken op rijbroeken en bandplooie kleden JUIST af maar zijn er nauwelijks in grote maten! ( OOK een TIP HUPPAJENh)

Yep thanks nemen we zeker mee net als alle andere goede ideeen, topic staat in onze favorieten :D

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:15

Lies21: Inderdaad, bandplooi met steekzakken kan ik nergens bestellen in grote maten.

Langua: die niet kloppende maten is vooral bij merken die de kleine maten hebben vergroot, het hele model is er dan ook uit.
Wat Huppa ook al zegt, er moeten speciale patronen voor gemaakt worden, da's veel mooier.

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:17

ik heb altijd bandplooi gehad, van divoza (mondoni) zitten onwijs lekker maar op je buik kleden ze acht niet af, dan kan je beter een strakke broek hebben hoor.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:19

@ Sjoos, ja daar heb je gelijk in idd! Ik zie het nu voor me.
@ Huppajenh, o wanneer denk je dat dit commercieel allemaal in de lucht gaat? Zoek je nog modellen ( haha ) ?

@ Suusje, ja, ik had jou nog gemaild over die witte rijbroek.

Ik merk dat heel vaak, shirtjes en broeken met een heel mooi model, wat super zou afslanken maar dan hebben ze helemaal niet in grote maten. Grote maten zijn dan vaak zo onflatteus en lijken soms net juttenzakken.

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:21

@ Nuka, welk model is dat dan? Want ik kan geen grote maat vinden met bandplooi. Heb namelijk zelf ook de mondoni grote maat maar zonder bandplooi.

Bandplooi zou wel af moeten slanken omdat je buik dan minder zichtbaar is, ik heb zelf " gewone" broeken met bankdplooien en dit kleed ENORM af... plooien maakt bijna alles slanker haha.

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:23

Citaat:
Ik merk dat heel vaak, shirtjes en broeken met een heel mooi model, wat super zou afslanken maar dan hebben ze helemaal niet in grote maten. Grote maten zijn dan vaak zo onflatteus en lijken soms net juttenzakken.

ja, das ook zo grappig bij bv wehkamp, worden de grote maten getoond door modellen met maatje 0, ja dan staat alles leuk, ik wil het dan ook zien bij iemand met mijn formaat!!!

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:26

haha ja precies Nuka!
En weet je wat ik ook erg vind, staat er een advertentie dat ze grote maten modellen zoeken. De modellen moeten dan maat 42 hebben......??!!! Huh? De gemiddelde maat van de nederlandse vrouw IS 42!! Dat is dan toch geen grote maat?

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:28

Lies21 schreef:
@ Nuka, welk model is dat dan? Want ik kan geen grote maat vinden met bandplooi. Heb namelijk zelf ook de mondoni grote maat maar zonder bandplooi.

Bandplooi zou wel af moeten slanken omdat je buik dan minder zichtbaar is, ik heb zelf " gewone" broeken met bankdplooien en dit kleed ENORM af... plooien maakt bijna alles slanker haha.

heb even in mijn broek gekeken maar staat er niet in en zie hem ook niet meer in hun gids staan, weet niet meer hoe die heet maar volgens mij was het iets van tunis of zo

huppaJenH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:29

Lies21 schreef:
haha ja precies Nuka!
En weet je wat ik ook erg vind, staat er een advertentie dat ze grote maten modellen zoeken. De modellen moeten dan maat 42 hebben......??!!! Huh? De gemiddelde maat van de nederlandse vrouw IS 42!! Dat is dan toch geen grote maat?

haha ja dat zie je vaak, wij zullen onze kleding speciaal voor de plus size lady's ook laten zien met dames die echt grotere maten hebben!
hier een voorbeeldje van onze foto's dame rechts heeft maat 44/46 dame links heeft 40/42
http://www.groothandelruitersport.nl/vo ... fose-3.jpg

we hebben nog steeds maten van jullie nodig om goede patronen te kunnen maken dus mail al je maten aan ons door!!

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:32

Lies21 schreef:
haha ja precies Nuka!

Nou ik zoek ook nog modellen maar dan maat 50! *D

langua

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:33

Suusje1972 schreef:

Ga ik vanavond even doen, ben nu niet thuis... iig alvast bedankt *\o/*

Corally_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:36

@ HuppaJenh, ooh dat was jij met die advertentie, die bedoelde ik! Ja DIE broeken moet je in grote maat kunnen krijgen!! Dan vind ik die felle kleuren super!!

Zou ook mooi zijn als je die in het wit met grijs kan maken voor wedstrijden.

@ Suusje, ja ik had jou al gemaild, ik kan helaas niet op de datum waarop jij de shoot doet. Heb wel de juiste maat....

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:38

Suusje1972 schreef:
Lies21 schreef:
haha ja precies Nuka!

Nou ik zoek ook nog modellen maar dan maat 50! *D

ik zou liegen als ik je zou zeggen dat ik je graag zou helpen :D , vind mijn 44/46 al genoeg,

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:41

Ik vind 44/46 ook wel eventjes genoeg, haha

tarzan32

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:42

Haha ik heb ook een maatje meer, Als je maar plezier in het rijden heb, dan maakt het niet uit wat een ander ervan vind. :D