Haar en cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xminix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:41

ik heb mijn haar eigelijk altijd in een staart
en op wedstrijd maak ik een vlecht en maak daar een knot van

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 17:28

ik rijd geen wedstrijden
maar als ik rijd op mijn verzorg pony dan heb ik altijd mijn haar los of een lage staart in
dat rijd heel lekker
doe je staart voor al niet te strak want dat trekt zo!
zorg wel dat je haar niet in je gezicht hangt
dat is namelijk nog al vervelend en aflijdend
groetjes, Lisaa

_Daniquee

Re: Haar en cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 11:41

Met rijden een staart, knot zakt bij mij uit.
Met wedstrijd een dot, met een haarrol, netje. Haarrol omdat de knot dan een stuk mooier is.

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 13:01

Mijn haar gaat altijd in een staart, maar ik was het wel na het rijden :P Mijn haar staat nooit na het rijden omhoog ofzo, maar in de zomer kan het soms een heél klein beetje nat zijn, maar in het algemaan is mijn haar dan altijd na het rijden heel plat :Y)

Dilan1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 21:44

heb het of in een staart, of los. als het maar niet in m'n gezicht hangt :)

en over het model van m'n haar na het rijden. Het zit dan voor geen meter, maar dat doet het over het algemeen niet echt _O-

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 16:40

Met trainingen heb ik het in een lage staart. Knot irriteerd mij echt :=
En met wedstrijd heb ik het op een donutknot. Dit vind ik ook het mooist. Heb daar ook alleen een froezel omheen, geen netjes ofzo :n

En verder, na het rijden moet ik het altijd wassen wil ik er enig model in krijgen _O- Rothaar!

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 17:01

Vinden jullie het niet lastig dat je met de meeste caps je knot zo laag hebt zitten? Bij mijn cap zit een 'gewone' knot zonder donut al in mn nek!

MissBeckey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:57

Ik heb mijn haar het liefst tijdens het rijden in een zijvlecht, die over mijn schouder valt. Omdat ik lang haar heb is een knot eigenlijk geen optie, het valt er na twee minuutjes lichtrijden toch wel uit. Als ik geen tijd heb om een vlecht te maken doe ik het in een staart, maar dat vind ik persoonlijk wel minder prettig.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 20:14

Ik heb het altijd in een staart, met los haar vind ik het niet fijn zitten. Wedstrijden ben ik nog niet aan begonnen, dus dat zie ik dan wel.

Quandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:06

Ik doe het altijd in een dot.
of vlecht.
Omdat het haar nog wel eens uit de dot wil vallen.

sieskebabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:14

gewoon rijden doe ik altijd mijn haar los en mijn pony met een clipje naar achteren :P
op wedstrijd vlecht mijn moeder het gewoon in :P ik heb namelijk nog geen haarnetje ;) ;) :D

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:16

Ik heb lang én dik haar dus ik gooi het eerst los achterover, cap erop en dan een lage staart maken

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:38

SOms los en soms vast in een staart. Een knot vind ik niet lekker zitten en vlecht nog niet gedaan. Me haar ziet er altijd vreselijk uit als het er onder vandaan komt en is dan ook niet meer te temmen (heel fijn want ik rijd het eerste lesuur van zaterdag en help dan ook nog op stal tot 1 xD). Daarna ga ik altijd douchen voor hygiëne (ik stink dan een uuuuurr in de wind naar ik-weet-niet-wat-allemaal) en dan was ik ook me haren.

xcharlotte1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:35

ik doe altijd mijn haar in een staartje. alleen heb ik niet zulk lang haar, daarom zijn er vaak losse plukken als ik mijn cap af doe. maar ik moet nooit echt mjn haar speciaal wassen na het rijden.

HouvanPonys

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 18:42

Ook in een staart :j Je ziet ook heel veel meiden op concours met hun haar onder de cap, dat vind ik zó lelijk, dan ben je net een jongen van achteren, bij sommige staat het redelijk, maar soms moet je even goed kijken of het nou een jongen of een meisje is :+

Liekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:18

Annetje schreef:
Een dot? :\ Wat is dat?

Ik heb geen lang haar en geen dik haar, ik stop het voor het rijden in een klein staartje in mijn nek. Alle losse haren (heb laagjes) gooi ik naar achteren toe, cap erop, overige haartjes terug steken en klaar is Anne :)

Opsteken heeft geen zin, want dan zit je knotgeval toch te hoog lijkt me. Mijn cap zit vrij laag, dat zou niet passen als ik wat meer haar had en het nog opgestoken moest worden.

Het zelfde :)

_0123456789

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 21:36

een dot ;) vind het zo vervelend met los haar!
en op concour, een vlecht en daar maakt mam een knot van.

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-10 22:13

Ik doe altijd een vlecht in tijdens het rijden :P

britv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 22:28

ik heb kort haar, een boblijn ik probeer als ik een cap opheb toch altijd een klein frutsel staartje te maken! en een beetje vastzetten met schuifspeltjes. Alleen na het dragen van een cap kan ik niets bijzonders meer met mijn haar doen, dus dat word dan gewoon een petje op :P

Cinderella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 16:05

Ik doe mijn haar meestal in in vlecht of een lage staart, los haar onder mijn cap vind ik totaal niet lekker zitten en niet handig, dan glipt het er nogal eens onderuit!

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 17:28

Ik doe het altijd in een vlecht.
In een staart of dot heeft het weinig nut want heb vrij lang haar hihi, een lage staart kan nog wel.
Ik rij al een tijdje niet meer wedstrijden maar toen ik dat nog wel deed, deed ik mijn haar eerst in een vlecht en rolde dat netjes op in mijn netje.
groetjes

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 17:31

Als ik thuis aan het trainen ben heb ik mijn haar gewoon in een staart, thuis train ik zonder cap.

Op wedstrijden maak ik een lage staart, maar een knotje er van en doe er wat rekkers om:).
Dan doe ik mijn netje er om, en doe ik er nog een paar van die schuifspeltjes in, zodat het goed vast blijft zitten!

liindsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 23:54

ik doe mijn haar als ik normaal rijd altijd in een staart
het is vrij lang en als ik het dan los laat hangen dan is dat zo irritant op mijn rug

met wedstrijd doe ik het in een haarnetje met zo'n grote strik er boven op
eerst staart maken zoals normaal
dan maa ik van die staart altijd een vlecht
en die doe ik dan indat haarnetje en klaar is kees