mirkip schreef:Zijn er ook sport bh's met een paar mm vulling erin?
Geen push up, maar alleen voorgevormde cups bedoel ik.
Shock absorber level twee, ooh ze zijn zo heerlijk en geven mooie vulling
germie schreef:Het is de grootste onzin om je borsten te ondersteunen. DAt is nergens voor nodig. Als je het fijn vindt, dan is er niets tegen een bh, maar de verhalen over hangtieten e.d. doordat je geen bh draagt is onzin. Dan had ik ze al in 10-voud moeten hebben. Ik draag ook geen bh's, die dingen belemmeren gewoon. Wel draag ik topjes van Sloggi. Die geven precies genoeg steun. Meer is niet nodig. Ook niet met harlopen of wat dan ook.
Ik heb geen last van waggelende tieten zonder bh.
Nu val ik gelukkig ook absoluut niet onder de categorie 'zware voorgevel'. Ik heb geen idee welke maat ik heb, want ik heb nog nooit een bh gedragen. Maar het zal wel A zijn. Ik zweer bij topjes van Sloggi, dat zijn mijn bh's. Gewoon maat 42 of 44 en klaar.
Raar dat alle plastische chirurgen, die dagelijks bezig zijn met borsten wel op hameren het wel te doen omdat...
Maar goed blijkbaar verkopen ze stuk voor stuk onzin.
Maar goed met een a heb je inderdaad minder ondersteuning nodig, en is er minder om te hangen
En vooral, het is niet omdat het bij jou niet is, dat het de regel is

ja nu met mn zwanger schap wel, dus komt er een sport BH, maar zodra ik mn gewone weer aan kan gaat die weer aan hoor mits ik getrouwd raak met mijn sport bh haha
maar je stapt dus veel.
Als ik de gewone bh eronder weg laat dan vind ik het al te veel bewegen
Het moet helemaal vastgebonden zijn en ingenoerd, dan pas kan ik rijden... Tja je zal er maar last van hebben.
.
of ligt dat gewoon aan mij