Het belang van een sportbeha

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:27

mirkip schreef:
Zijn er ook sport bh's met een paar mm vulling erin?
Geen push up, maar alleen voorgevormde cups bedoel ik.

Shock absorber level twee, ooh ze zijn zo heerlijk en geven mooie vulling

germie schreef:
Het is de grootste onzin om je borsten te ondersteunen. DAt is nergens voor nodig. Als je het fijn vindt, dan is er niets tegen een bh, maar de verhalen over hangtieten e.d. doordat je geen bh draagt is onzin. Dan had ik ze al in 10-voud moeten hebben. Ik draag ook geen bh's, die dingen belemmeren gewoon. Wel draag ik topjes van Sloggi. Die geven precies genoeg steun. Meer is niet nodig. Ook niet met harlopen of wat dan ook.
Ik heb geen last van waggelende tieten zonder bh.
Nu val ik gelukkig ook absoluut niet onder de categorie 'zware voorgevel'. Ik heb geen idee welke maat ik heb, want ik heb nog nooit een bh gedragen. Maar het zal wel A zijn. Ik zweer bij topjes van Sloggi, dat zijn mijn bh's. Gewoon maat 42 of 44 en klaar.

Raar dat alle plastische chirurgen, die dagelijks bezig zijn met borsten wel op hameren het wel te doen omdat...
Maar goed blijkbaar verkopen ze stuk voor stuk onzin.
Maar goed met een a heb je inderdaad minder ondersteuning nodig, en is er minder om te hangen ;)
En vooral, het is niet omdat het bij jou niet is, dat het de regel is

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:34

Met mijn 75E kan ik niet zonder.
Kon ik al niet toendertijd met een c hoor. Zo slecht voor je, krijg je lekkere hangtieten van meiden hier die vinden dat het niet nodig is. :+
Heb altijd een aan, en anders wel bodyprotector als ik geen zin heb om andere aan te trekken, die houd ze ook in bedwang :))

Waar is die site ookalweer, daar kon je zien hoe erg het klotst etc.

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:36

tjaah ik heb een 75/80 E en rijdt ook zonder sport BH hoor.
nergens last van :n ja nu met mn zwanger schap wel, dus komt er een sport BH, maar zodra ik mn gewone weer aan kan gaat die weer aan hoor mits ik getrouwd raak met mijn sport bh haha

moet ook wel zeggen dat ik enkelt buiten rijdt. en eigenlijk de hele weg stap..
denk als ik wat meer actie zou vragen ik er wel last van zou krijgen.
en ag hangtieten,, die heb ik toch al :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:47

Tat_jana schreef:
nergens last van :n ja nu met mn zwanger schap wel, dus komt er een sport BH, maar zodra ik mn gewone weer aan kan gaat die weer aan hoor mits ik getrouwd raak met mijn sport bh haha

Ik schrok al _O- maar je stapt dus veel.
Kijk, ik spring... kun je voorstellen dat je springt dan met simpele bh? auch :))
En dan doorzitten vaak met dressuur. nee niet te doen haha:P
maar soms naar buiten dan doe ik ook wel eens gewone aan, dan stap ik ook veel :j

lesilla

Re: Het belang van een sportbeha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:53

Maar een heel stevige gewone bh houd ook wel goed hoor, denk evengoed als sommige sportbh's

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 01:14

Ik kan geen stevigere bh vinden als mijn sapphs cup E. Maar kan me voorstellen als je een A hebt ofzo dat je wel genoeg hebt aan een stevige bh

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 01:41

MelanieB schreef:
Tat_jana schreef:

Ik schrok al _O- maar je stapt dus veel.
Kijk, ik spring... kun je voorstellen dat je springt dan met simpele bh? auch :))
En dan doorzitten vaak met dressuur. nee niet te doen haha:P
maar soms naar buiten dan doe ik ook wel eens gewone aan, dan stap ik ook veel :j

jaah dat zeg ik, ik heb nooit zoveel zin in actie haha.
voorheen had ik kleine borstjes en had ik nooit ergens last van.
maar sinds deze joekels moet je van mij ook niet vragen een proefje door te zitten.
mn vriend grapt wel eens ag dan bind je ze toch op je rug :')

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:35

Ik sla mezelf een blauw oog als ik 'ze' niet inbind :+

Ik ben helemaal goed bedeeld met m'n cupje F dus ik heb een oude gewone bh aan en dan nog een sport bh erover heen. Ik gebruik de Shock Absorber impactlevel 4 }:0 Als ik de gewone bh eronder weg laat dan vind ik het al te veel bewegen :o Het moet helemaal vastgebonden zijn en ingenoerd, dan pas kan ik rijden... Tja je zal er maar last van hebben.

Ik denk trouwens dat de mensen die zeggen 'ik heb er geen last van' als ze een keer een sport bh aantrekken dat ze het verschil wel merken. En ook bij een 'kleine' voorgevel gaat de zwaartekracht werken ;)

Marian0557

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:47

Oh, ik wordt gek als ik 'm niet aan trek.
En dan inderdaad ook Shock Absorber 85 DD.
Eerst reed ik ook altijd zonde, liep bij divoza 40% afgeprijsd, kan nooit kwaad.
Nu kan ik niet meer zonder, 1x vergeten, omdat ik de hele dag al op stal was. Maargoed, echt stappen dan.

DameBlanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 10:50

Hier een kleine c cup, maar ga zonder sportbh echt niet op mijn pony zitten! Ze dribbelt ook veel dus dan is het helemaal vervelend! Snap niet hoe andere dat kunnen! Ze hangen nog niet en dat wil ik graag zo houden! hi hi!

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:31

Ik ken iemand die helemaal zonder bh rijd := .

Ik rijd zelf altijd met sport bh.

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 21:53

Mag hopen dat het een man is :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:22

Jockey_my schreef:
Ik ken iemand die helemaal zonder bh rijd := .

Ik rijd zelf altijd met sport bh.

Tja, ik heb ook niet eens een bh, ik draag alleen topjes. En in m'n vrije tijd draag ik meestal niets eronder. En dan dus ook niet als ik gewoon ga paardrijden om te trainen.
Ik heb echt nergens last van en bij mij valt dat ook beslist niet op.

Lioony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:37

Alleen als ik ongesteld ben soms, dan is het wel eens pijnlijk zonder.. Maar voor derest gewoon met een normale bh :)

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-10 22:46

Ik kan ook heel prima rijden met een gewone BH, die geven genoeg ondersteuning (75B). Alleen doorzitten is niet altijd even prettig, maar dit doe ik nog amper in de training dus dat scheelt.
Toevallig gister nog met sportBH gereden, zit iets beter dan gewone BH, maar niet speciaal. Ik zit er ook een beetje mee dat ze dan zo plat zijn ( :+ ), maar vooral dat iedereen het kan zien als je het koud hebt! Dat vind ik toch zo vreselijk... ik rijd namelijk heel vaak in (trainings) t-shirts. Nu weet ik wel dat iedere vrouw daar last van heeft, maar toch...
Ben al bij verschillende lingerie-zaken geweest, maar sportBH's met voorgevormde/verdikte cup schijnen niet te bestaan?

Germie; daar kan ik me nou niets bij voorstellen! Ik krijg al direct pijn als 1 van m'n bandjes is afgegleden en de boel wat verzakt :')
Overigens heb ik het ook weleens gehoord van een vriendin hoor, die heeft zo'n kleine cupmaat dat ze weleens vergat om haar BH aan te doen als ze ging paardrijden haha!

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:20

Haha ik ben me kapot geschrokken van dit topic. Ben direct naar de Hunkemoller gerend om er een te halen. :')
Ik dacht altijd dat het niet nodig was met mijn 75B, totdat ik hoorde dat je dan alsnog hangtieten kunt krijgen. Liever een paar uur per week platgedrukte borsten dan over 15 jaar hangers.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:37

d0nnaa_dan schreef:
Ik kan ook heel prima rijden met een gewone BH, die geven genoeg ondersteuning (75B). Alleen doorzitten is niet altijd even prettig, maar dit doe ik nog amper in de training dus dat scheelt.
Toevallig gister nog met sportBH gereden, zit iets beter dan gewone BH, maar niet speciaal. Ik zit er ook een beetje mee dat ze dan zo plat zijn ( :+ ), maar vooral dat iedereen het kan zien als je het koud hebt! Dat vind ik toch zo vreselijk... ik rijd namelijk heel vaak in (trainings) t-shirts. Nu weet ik wel dat iedere vrouw daar last van heeft, maar toch...
Ben al bij verschillende lingerie-zaken geweest, maar sportBH's met voorgevormde/verdikte cup schijnen niet te bestaan?

Germie; daar kan ik me nou niets bij voorstellen! Ik krijg al direct pijn als 1 van m'n bandjes is afgegleden en de boel wat verzakt :')
Overigens heb ik het ook weleens gehoord van een vriendin hoor, die heeft zo'n kleine cupmaat dat ze weleens vergat om haar BH aan te doen als ze ging paardrijden haha!

Shockabsorber heeft gamma van tepel uitsteek bescherming dunnere stof en voorgevormde met verdikking

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 11:41

Niwla schreef:
Haha ik ben me kapot geschrokken van dit topic. Ben direct naar de Hunkemoller gerend om er een te halen. :')
Ik dacht altijd dat het niet nodig was met mijn 75B, totdat ik hoorde dat je dan alsnog hangtieten kunt krijgen. Liever een paar uur per week platgedrukte borsten dan over 15 jaar hangers.

Haha, nou, dan heeft dit topic nog goede nut gehad ook!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:50

Heb 80G dus rijden met een gewone bh is echt te pijnlijk, dat gaat niet. Zou ook niet verstandig zijn, dan kan ik ze over een paar jaar bij koud weer als sjaal gebruiken!
Helaas valt het niet mee om een goede sportbh te vinden al is het de laatste paar jaar wel beter gevonden.
Heb 2 bh's van schock absorber level 4 en die bevalt prima.

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:45

Ik vindt het echt walgelijk om zo een sportBH aan te doen :o
het voelt zo los :? of ligt dat gewoon aan mij :Y)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:47

SillieXTanja schreef:

Denk dat je dan gewoon geen goede hebt aangehad, of de juiste maat :D

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:49

SillieXTanja schreef:

Daarom doe ik er nog een gewone (oude) bh onder aan, dan zit het lekker stevig, lekker opgebonden :D

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 12:51

Ik heb de mijne bij de livera vandaan, uitgezocht met hulp van de medewerkster. Die kunnen goed beoordelen of ie goed zit. Zo te horen had jij gewoon een te grote SilliXTanja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:53

bij een goede sportbh , zit het juist niet los. Dan heb je een betonnen voorgevel, platgedrukt en ingepakt :0

enneh dat ik met mijn 38 jaar en twee kids nog geen hangers heb wijt ik oa aan het feit dat ik altijd met sportbh rijd en heb gereden

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 12:57

kleinvosje schreef:
Ik heb de mijne bij de livera vandaan, uitgezocht met hulp van de medewerkster. Die kunnen goed beoordelen of ie goed zit. Zo te horen had jij gewoon een te grote SilliXTanja.

Achjaa kan ook :=
Denk dat ik maar eens eentje ga kopen voor de zekerheid :7