Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HLPhoto schreef:ben eerst even benieuwd of je het topic zelf aandachtig hebt doorgebladerd. Op basis van je post in dat andere topic en dit antwoord gok ik van niet..
Elco schreef:Komt weer zo'n onwaarheid. Meneer gaarneMoet jij zeggen met je onwaarheden..
Maar wat vriendelijker mag ook wel hoor Mevr. Wijsneus..
Sinds die tijd als hij geladen moest worden hoefde ik alleen maar achterlangs te lopen, en dan rende hij de wagen op.
KiWiKo schreef:IK vind trekken het domste wat je kan doen met laden, alsof je met je 70 kilo dat dier wel effe naar binnen trekt![]()
![]()
KiWiKo schreef:I know. Maar 500 kg trekkracht wil in een enkel geval nog weleens een streep helpen. Een dier dat voor de heftruck gaat liggen schuif je er toch ook niet in?tegen trekken zal een niet willend paard altijd vechten![]()
je kan er een lier aanhangen...... maar echt, heb het meegemaakt dat zo een dier erbij ging liggen...... en dat zijn helemaal geen grappen, het is dat het halster brak, anders hadden er echt ernstige ongelukken gebeurd
je hebt ook gelijk 
HLPhoto schreef:denk dus dat we wel mogen concluderen dat sommigen wat fysieke hulp inzetten waar anderen zullen zeggen dat het gewoon niet gaat.. Gevalletje ieder z'n ding?
en ik zit hier wel aan de koffie tot morgenochtend
. Okeuj, dan niet! Paard was duidelijk in zijn sas dat het niet de trailer op hoefde maar toch die lekkere wortels en appels kreeg!
, maargoed, uiteindelijk schoten ze niks op.
Waren wij dan een uur aan het mutsen... Hij hoefde haar niet eens aan te raken.Nessah schreef:Maar ik ken het, jij alle moeite aan het doen.. Paard staat met de oren naar voren lekker om zich heen te kijken en gaat voor het gemak nog even op rust staan.. Grrrr hahahaha..