alison_belle schreef:goeie genade!!!!
Belt oom agent me net terug, hij heeft de man gesproken.
verteld dat de heeft gezegd 4 getuigen te hebben en de man schijnt te denken dat als hij bij een rechter het verzoek indient dat hij dan zelf beslag kan leggen op mijn pony.......mja hoor?
Hij gaat dus een civiele procedure starten!!
De reactie van oom agent was dat de man schijnbaar in een eigen wereld leeft!!!
Agent maakt hier een rapport van, als ik de man hier zie kan ik aangifte doen van stalken.
`t is toch niet te geloven he?
Hij procedeert zich maar helemaal arm, het blijft toch zijn woord tegen het mijne.
Ik kan ook wel aan vrienden vragen of ze willen zeggen dat ze er bij waren ppffff
Maar ik verlaag me niet tot de man zijn niveau!!!
Hij had ook tegen oom agent gezegd dat zijn dochter van 3 zeer teleur gesteld was en dat hem dat erg raakt????????
Zijn dochter gaf ons de melding geen pony te willen nota bene!!!!
sjemig wat loopt de wereld toch vol met gestoorden!!
Nu ik nadenk ken ik ook zo iemand... ong het zelfde als jou verhaal. Al heeft die man geen dreigende mails en dergelijke gestuurt..
Maar dat was ook een man die voor een shet kwam kijken. Met zijn zoontje die duidelijk heel bang was op de pony(wilde er na een half rondje al vanaf en wilde niet aaien/poesten niets) Was toen ook boos dat wij het shetje niet wilde verkopen aan hem(hij had ook duidelijk geen verstand van paarden). Toen heeftie nog een (vrij hoog)bod gedaan op beide shetten. En uiteindelijk zijn ze verkocht aan andere mensen en toen was hij ook boos.