Ik heb stage gelopen in de country mill in nijkerk. daar hadden ze ze ook + de bijpassende shirtjes. De shirtjes waren al bijna uitverkocht. De schoenen vind ik persoonlijk absoluut niet mooi of leuk.
ghahah! deze vindt ik goed grappigste wat ik deze week al heb gehoord haha ! you make my day hilarisch
Rachelle_K
Geplaatst: 25-04-10 17:32
Niet mijn smaak Wel leuk bedacht maar ik vind het niks
Dammie
Geplaatst: 25-04-10 17:34
Ze zijn zo lelijk dat ik ze weer leuk vindt. Als ze effen zwart zouden zijn, dan was het best leuk met een jeans jodhpurbroek. Maar om ze nu aan te schaffen, dat vind ik een te duur geintje.
Lisa_western
Geplaatst: 25-04-10 20:37
Ik vind ze best wel lelijk... Maar wel origineel.
Miepmiept
Geplaatst: 26-04-10 22:19
Wat zie ik nu! Ge-ni-aal! Totaal mijn ding!!!! Ik vind ze echt geweldig!
En haha idd smaken verschillen, gelukkig maar want bij mij bv komt er absoluut weer geen burberry op mijn paard. Ieder zijn meug.
Helemaal mijn stijl!!!!! Ik zoek gelukkig nog nieuwe stalschoenen, vind ze echt briljant, toch maar ff dat linkje in mijn favorieten zetten, wat ubervet.
Haha Indra same here, mijn paard heeft geen Scapa Sport dekje of halster, maar zulke schoenen vind ik briljant.
sorry maar ik vind ze echt vreselijk lelijk. echt iets voor pennymeisjes ofzo
Asmara
Geplaatst: 27-04-10 20:09
Dat is dus echt niet mijn smaak! Echt lelijk vind ik ze Sorry maar ik vind ze echt afschuwelijk
Milou
Geplaatst: 27-04-10 20:10
Cyruss_ schreef:
sorry maar ik vind ze echt vreselijk lelijk. echt iets voor pennymeisjes ofzo
Nou bij pennymeisjes zie ik meer van die roze rijschoentjes voor me, dit vind ik echt absoluut niet iets voor pennymeisjes! Juist wel ruig en stoer, dat zegt niet dat ik ze mooi vind, ver van dat zelfs!
Juist totaal niet penny, als ik namelijk iets niet ben is het Penny, maar ik hou juist wel van een beetje anders, (noem het alternatief of wat) en deze schoenen zijn echt wel mijn stijl.
Gina_
Geplaatst: 01-05-10 10:48
ik zou er niet mee gaan rijden ze lijken niet eeens een beetje op mijn rijschoenen
xxnienke94
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-10 18:25
ginacuprum schreef:
ik zou er niet mee gaan rijden ze lijken niet eeens een beetje op mijn rijschoenen
?? dus omdat ze niet op jou rijschoenen lijken zou je er niet mee gaan rijden ?