Sportbh en hoe het eruit ziet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roxxx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 00:53

Ik heb er een van Shockabsorber. Ja, ze zitten wel ingesnoerd en ze zijn platgedrukt, maar ja. Gewoon een donker shirtje erover aan en klaar! Maar voor mij (met mn 75A) hoeft een sportbh niet per sé, maar heb van meerdere mensen gehoord dat het wel fijner is om met een sportbh te rijden als je een grotere cupmaat hebt.

Haha echt een nutteloze toevoeging aan dit topic.
Maar ik vind iig de sportbh van Shockabsorber fijn zitten. Heb er ook ooit eens eentje van Nike gehad. Nou, echt nooit meer! Daar krijg je geen adem meer in. Die dingen zitten echt raar.

Charmaiineee

Re: Sportbh en hoe het eruit ziet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 00:54

ik gebruik helemaal geen sportbh eigenlijk :+
zonder sportbh gaat het ook allemaal prima :P

Roxxx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 01:34

@ Char:

Haha ja bij mij ook.. Maar af en toe (als ik ongesteld ben) is het wel hendig!

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 01:38

ooo, ik heb daar echt nooit last van :+
ik ben natuurlijk weer een geval apart, hahaha

SanneVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:54

Ik zie dat het topic al even een tijdje stil ligt... maar goed, ik stel alsnog mijn vraag.

Gezien ik als ik thuis ben weer fanatiek wil hardlopen en naar de sportschool ga wil ik een nieuwe sportbh.
Ik heb er een van h&m en logisch misschien dat die niet heel veel steun geeft, hij is redelijk hoor, daar niet van.
Van andere merken die ik in de winkels heb gepast kreeg ik puntborsten, en als ik iets lelijk vind is dat het wel.
Nu zoek ik dus een sportbh met genoeg steun bij 75C. Hij moet leuk zijn en dus veel steun geven.

Wie o wie :D?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:58

Ik heb nu mijn tweede sportbh van de Livera, kost 20-25 euro en zit echt prima! Omdat ik elke dag intensief rij moet ik wel elk jaar een nieuwe kopen, omdat 'ie dus veel gebruikt en gewassen wordt, dan gaat de steun er wel een beetje uit heb ik het idee :+
Maar voor dat geld en voor wat je ervoor krijgt.. :j Prima ding hoor, zou 'm zeker aanraden, ook met een grotere cupmaat.

lolixpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 09:36

ik heb ook gewoon een normale witte sportbh, helpen erg goed :Y).

AnitavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 17:52

Een goede sportbeha moet aan hoge eisen voldoen, en is daarom van aanmerkelijk betere kwaliteit en duurzamer dan een goedkope sportbeha. Om die reden is hij de investering meer dan waard. Ik raad je aan eens de sportbeha-test te doen voor een gratis en persoonlijk advies. http://www.kiesdejuistesportbh.nl/sportbh-s/sportbh-test.html Zo heb ik mijn favoriete sportbeha gevonden.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 18:03

Pas geleden zijn bij de ruitersportzaak heir in de buurt nieuwe sportbh's binnengekomen. Kwa uiterlijk net een normale bh, maar de bandjes zijn verbreed, en er zit een speciale beugel in, bij één model zit er ook nog een extra versteviging in de cup. http://www.equilinn.com/ Ze gaan maar tot cup D, en ik heb gehoord dat ze wat kleiner uit kunnen vallen.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:00

Shockabsorbers! gaan tot grote cupmaten.
heb zelf een D-cup maar zit perfect.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 21:05

Ik (maat 70E) heb een fila sportbh met beugels, oa verkrijgbaar bij wehkamp en livera

Angelke87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 18:21

Ik heb 2 sportbeh's van anita.
echt super en mooie pasvorm.