ateo schreef:Oh ja, Margje, mijn man heeft jouw laatste post uitgeprint. Hij vond die zooo goed dat ik hem dagelijks moet lezen van hem. Volgens hem heb je de spijker op z'n kop geslagen. Dank daarvoor.
Haha, heb je hem al boven je bed gehangen
? Maar als ik het zo lees ben je goed bezig, als het lukt om je geduld te bewaren komt het vast goed.
@Rainbow8: ik snap wel een beetje wat je bedoelt. In een vreemde omgeving, met vreemde paarden en vreemde mensen sta ik er soms versteld van wat ik durf. Als ik bedenk op wat voor paarden ik buitenritten heb gemaakt, met flinke galop ertussen, terwijl ik op mijn eigen paardje niet eens buiten durf te stappen... Op de een of andere manier heb je in zo'n groep eigenlijk geen keus en dan gaat het ook wel. Het blijft eng maar je doet het wel. Dat geeft ook wel wat vertrouwen natuurlijk, maar bij mij is het helaas niet zo dat dan ook doorwerkt in het vertrouwen met mijn eigen paardjes, gek genoeg. Sterker nog, als ik week in, week uit op datzelfde paard in diezelfde groep zou rijden word ik daar ok weer bang.
@Lente77: Dat advies heb ik inderdaad ook wel eens gekregen, om ze de one rein stop aan te leren. Heb er nog nooit de tijd voor genomen, maar het zou soms best de moeite waard kunnen zijn.