Niet tevreden over Ooteman!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 10:04

plukjes123 schreef:
Ik kom ook altijd bij Ooteman. En ik ben eigenlijk zeer tevreden. Hij nam de tijd voor me.
Ook toen ik mijn zadel (stubben) en hoofdstel er tegelijk kocht, kreeg ik netjes een kleine korting + een gratis sjabrakje!
Aangezien t om een redelijk groot bedrag ging vond ik dit erg netjes van hem!

wacht maar tot je zadel een mankement blijkt te hebben

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 12:30

Ilzas schreef:
Je krijgt meestal wel wat bij een zadel. Of ze kleden hem aan (hoes, beugels, beugelriemen) zoals bij Divoza en toen ik mijn KN bij Vroegop kocht, kreeg ik er gratis zadelvet en een sjabrak bij.

Ik heb bij Ooteman twee zadels gekocht, bij beide kreeg ik er niets extra's bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 08:24

Ik ook niet hoor, alleen een zadelhoes, maar wel hele goede service en dat chabrak heb ik niet nodig.....dat koop ik wel zelf, maar service kan ik niet kopen, dat is goodwill.

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 08:58

Ik was vorig jaar in de winkel van Ooteman om even te snuffelen voor een nieuwe rijbroek en nog wat rommeltjes, toen ik niet "geholpen" wou worden (ik kijk liever in mijn eigen tempo) moest ik de winkel verlaten omdat ie geen zin had in toeristen :?
Afgelopen donderdag was ik op de markt in Schagen om een longeersingel bij 'm te halen en daar werd die singel bijna in mijn tas gepropt. Die moest ik nemen en verder had ie geen tijd om vragen te beantwoorden (ik had graag de Passoaset willen hebben met een beetje uitleg).
Hij heeft ook ooit nog eens bij een oud stalgenootje haar KN zadel aangemeten. Ze had een nieuw zadel nodig voor haar pony en heeft toen Ooteman gebelt, deze kwam met zadels en bij het eerste zadel was het gelijk goed. Na een paar dagen begon haar pony echt heel moeilijk te doen (echt een hele brave pony) en toevallig was de masseuse op stal en die heeft even naar het zadel gekeken en die zag dat er echt een slinger in het zadel zat. (een bocht) Niet zo gek dus dat die pony knettergek werd.
Nadat ze Ooteman had gebelt kon ie pas 3 weken later op stal komen, eenmaal daar kreeg ze te horen dat "die knol scheef was" en dat ze maar eens les moest nemen.

Beetje aparte man die meneer Ooteman, misschien moet ie toch maar eens rustig aan eens aan zijn pensioen gaan denken.

Yell

Re: Niet tevreden over Ooteman!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 09:00

het word me allemaal hartstikke duidelijk. Ze willen gewoon snel geld verdienen, en voor garantie zijn ze op vakantie.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:48

valine schreef:
Ik was vorig jaar in de winkel van Ooteman om even te snuffelen voor een nieuwe rijbroek en nog wat rommeltjes, toen ik niet "geholpen" wou worden (ik kijk liever in mijn eigen tempo) moest ik de winkel verlaten omdat ie geen zin had in toeristen :?
Afgelopen donderdag was ik op de markt in Schagen om een longeersingel bij 'm te halen en daar werd die singel bijna in mijn tas gepropt. Die moest ik nemen en verder had ie geen tijd om vragen te beantwoorden (ik had graag de Passoaset willen hebben met een beetje uitleg).
Hij heeft ook ooit nog eens bij een oud stalgenootje haar KN zadel aangemeten. Ze had een nieuw zadel nodig voor haar pony en heeft toen Ooteman gebelt, deze kwam met zadels en bij het eerste zadel was het gelijk goed. Na een paar dagen begon haar pony echt heel moeilijk te doen (echt een hele brave pony) en toevallig was de masseuse op stal en die heeft even naar het zadel gekeken en die zag dat er echt een slinger in het zadel zat. (een bocht) Niet zo gek dus dat die pony knettergek werd.
Nadat ze Ooteman had gebelt kon ie pas 3 weken later op stal komen, eenmaal daar kreeg ze te horen dat "die knol scheef was" en dat ze maar eens les moest nemen.

Beetje aparte man die meneer Ooteman, misschien moet ie toch maar eens rustig aan eens aan zijn pensioen gaan denken.

Dit is dus precies dezelfde reactie als bij mij.

Zadel bleek hier ook goed te liggen maar naar twee weken werdt het paard er niet liever op. Bij het opsteigen ging ze er dus steeds bokkend in galop er vandoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 18:53

Wat een akelige vent, als ik dit zo lees. Heeft hij nog wel inkomsten nodig???

janiiskA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 09:40

zijn ook genoeg mensen tevreden over hem! hier lees je bijna alleen de negatieve dingen.. over elke zadelmaker zijn er wel mensen met negatieve ervaringen

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:17

Da's ook de titel van het topic he? "Niet tevreden over Ooteman" :Z

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:20

heb zelf geen problemen met hem, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook alleen maar dingen koop bij hun als ze gigantische outlet hebben. vind enkel de levering dan wat minder.

aanmeten van zadels laat ik nooit doen door een ruitersportzaak, maar daar heb ik privé adressen voor

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:33

Waar zit ooteman eigenlijk ergens in het land ?

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:34

In Hoogkarspel, ergens in de buurt van Hoorn Noord Holland

Pepper3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:35

okee zegt me zo niks

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 11:41

Deze mafkees komt bij mij het terrein niet meer op!
Kwam zadel passen, paard stond niet stil genoeg naar meneer zijn zin en hij geeft het dier een volle schop tegen zijn voorbeen!
Paard op 3 benen..klant over de rooie en een stal eigenares die hem niet al te vriendelijk heeft verzocht zo spoedig mogelijk te vertrekken!
Wat een onbeschofte kerel is dat!!!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:25

aerdenhout1 schreef:
Deze mafkees komt bij mij het terrein niet meer op!
Kwam zadel passen, paard stond niet stil genoeg naar meneer zijn zin en hij geeft het dier een volle schop tegen zijn voorbeen!
Paard op 3 benen..klant over de rooie en een stal eigenares die hem niet al te vriendelijk heeft verzocht zo spoedig mogelijk te vertrekken!
Wat een onbeschofte kerel is dat!!!

Echt niet normaal dit!

Ik ben ze zo spuug en spuug zat :r

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:27

Nu hebben we het over meneer ooteman. Zijn personeel daarentegen vind ik wel klantvriendelijk en die helpen je ook goed.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:28

mariskalaan schreef:
Nu hebben we het over meneer ooteman. Zijn personeel daarentegen vind ik wel klantvriendelijk en die helpen je ook goed.

Ik heb met het 'vriendelijke' personeel te maken gehad :n

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 12:34

Mijn leren laarzen waren met een maand stuk. Binnenvoering begon te rafelen. Werd door zijn zoon meteen naar de fabriek opgestuurd. Daar hebben ze nieuwe zolen en nieuwe voeringen in beide laarzen gedaan. Ik had ze best wel snel weer terug.

janiiskA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 20:39

zadel laten maken.. in 3 weken had ik hem heb hem dus nu een weekje:D wat een zadel(L) zit als een huis en licht top op mijn paard