je kan soms ook gewoon met sneakers rijden? en anders doe je gewoon regenlaarzen aan xd dan koop je die? tadaaaa dan heb je ook ' laarzen '
Kyalla
Geplaatst: 11-03-10 21:59
Geeeen sneakers! Je zakt zo de hele tijd weg in de beugels! Voordat ik mijn ariat jodphurs en chaps kon halen heb ik het ook een hele tijd met mijn bergschoenen gedaan... Het was dat ze versleten waren maar dit kon ook prima
xGuusje
Geplaatst: 11-03-10 23:06
Ben het ook met Skess eens.. Lijkt me niet echt verstandig. Er kan altijd wat gebeuren. En dan zit je met een groot probleem als het mis gaat.
kim_veline
Geplaatst: 14-03-10 18:20
mij lijkt het niet verstandig je kan zo in de beugels blijven hangen als je mocht vallen. dus altijd schoenen met hak dragen
marisjee91
Geplaatst: 14-03-10 18:37
Beter heb je gewoon schoenen of laarzen die niet in de beugels blijven hangen want anders heb je een groot probleem
Selma_Selma
Geplaatst: 15-03-10 18:34
Sneakers zijn echt niet veilig. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar schoenen met een breed hakje. ( Maar daar zul je ook weer voor moeten betalen en dan ben je waarschijnlijk op marktplaats voor tweedehands jopdphurs net zoveel kwijt! )
Echt niet met sneakers rijden! Dat is gevaarlijk en dan kan je door de beugel glijden. Koop anders gewoon schoenen met een hakje.
xxiloveyouu
Geplaatst: 15-03-10 20:33
nou okee. ik zou persoonlijk geen, sneakers nemen, er moet een hak van min 1 cm onderzitten. dus. maar sneakers is ook niet zo moooi.
an_ti
Geplaatst: 19-03-10 22:11
Dat lijkt me alles behalve verstandig, ik heb een tijdje ook uit "nood" met sneakers gereden en het is gewoon levensgevaarlijk! Dus niet doen, koop gewoon goede schoenen, het is dat ritje naar 't ziekenhuis niet waard!
je kan beter jodhpurs dragen dan sneakers! veel te glad, en het rijdt ook nog niet eens fijn want je hebt geen grip op de stijgbeugel,
ik reed eerder ook altijd met normale laarzen zonder hakje, maar ik heb twee hele verschillende voeten de ene groter dan de ander dus jij moet niet klagen voor mij is het nog duurder
nu rijdt ik met jodhpurs en chaps! en anders koop je plastic rijlaarzen! die kosten geen dreed!
edit: sorry, ik zag je berichtje niet van dat je al schoenen had
sorry, veel plezier ermee, en hoop dat ze beter bevallen dan je sneakers
sneakers kán wel,mits je dan korfjes op je stijgbeugels doet(doe ik zelf.)
frgheaven
Geplaatst: 21-03-10 19:31
Bij de scapino heb je al soort van bergschoen zwart voor 39.95. Ook zul je ze nog wel iets goedkoper hebben.
emmaforlife1
Geplaatst: 02-12-10 21:43
als je op paardrijden gaat koop je een cap rijlaarzen of schoenen met chaps ofzoo ;S anders mag je haast bij geen manege rijden XD dus vind dit een beetje vage kijk op marktplaats ofzoo;)
Het gaat er vooral om dat ik niet steeds nieuwe schoenen wil kopen zolang mijn voeten steeds groeien Maar hier kan een slotje op want ik heb goede schoenen
Anoniem
Geplaatst: 02-12-10 21:53
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-24 14:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Mandiiy__
Geplaatst: 03-12-10 13:00
Je kunt anders misschien bij scapino o.i.d. een goedkope schoen halen met hakje eronder...