Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Manon94 schreef:Komen goede reacties uit maar ik vind ook dat je met een cap geen garantie hebt.
Ik maak uit de reacties van mensen op dat als je een cap op hebt dat het dan goed gaat.
Dat is dus absoluut niet waar !!!
Okee, het is veiliger maar nog kun je dood gaan zonder cap !!
neemt niet weg dat ik er mee eens bent dat het veiliger is.
Ik rij nu gewoon met cap omdat ik er in de winter geen last van heb, maar in de zomer wel !!
Soms zoo erg dat ik met tegenzin ga rijden door de cap !!
Ik weet niet op het wel de goede maat is, maar ik heb laatst een hoed gepast en die was dezelfde maat
en die paste heel goed, duss... nou weet ik het ook niet meer ...
Undefined schreef:maar met western zie je ook niemand met cap op rijden en dan wordt er geen probleem van gemaakt.
Wel een bruine...
Maar het klopt dat het in Western niet echt standaard is. Ik doe het voor mezelf, omdat het toch als een onderdeel van m'n uitrusting voelt (en ik zie mezelf nou ook niet echt met zo'n cowboyhoed op yippiejajeejen...
)
Caelinh schreef:Undefined schreef:maar met western zie je ook niemand met cap op rijden en dan wordt er geen probleem van gemaakt.
Ik rijd Western, mét capWel een bruine...
Maar het klopt dat het in Western niet echt standaard is. Ik doe het voor mezelf, omdat het toch als een onderdeel van m'n uitrusting voelt (en ik zie mezelf nou ook niet echt met zo'n cowboyhoed op yippiejajeejen...
)
jasmijn13 schreef:Gewoon altijd met cap rijden. je weet nooit wat er kan gebeuren.
Manon94 schreef:Mijn vraag staat hierboven.
In de zomer als het heel erg heet is, heb ik normaal gewoon een cap op.
Maar ik krijg daar heel erg hoofdpijn van en wordt een beetje dizzy.
Ik weet dat het verstandig is om met cap te rijden maar ik krijg daar in de zomer last van.
Wat vinden jullie? Gewoon met cap rijden en mega-hoofdpijn krijgen?
Of zonder cap rijden?
(sorry als het verkeerd staat)
Groetjes Manon